انگلیس در حال تلاش برای ارائه طرحی برای تشکیل پرونده علیه ایران است

انگلیس در حال تلاش برای ارائه طرحی برای تشکیل پرونده علیه ایران است

به عنوان بخشی از اجرای این طرح محرمانه، دولت انگلیس با برنامه ریزی سرویس های اطلاعاتی آن کشور برای عناصر ضدانقلاب ایرانی حاضر در انگلیس، تلاش کرد زمینه را برای متهم کردن ایران به دست داشتن در حوادثی که ممکن است رخ دهد، فراهم کند.

اخبار دریافتی نشان می دهد؛ دولت انگلیس در بخشی از اقدامات ضدایرانی خود، تلاش کرده است تا نهادها و افراد مرتبط با جمهوری اسلامی ایران را به استفاده از شبکه های جنایت سازمان یافته فعال برای ربودن یا از بین بردن عناصر ضد انقلاب در آن کشور متهم کند.

به گزارش نورنیوز، توسعه رسانه ای این طرح از سوی روزنامه تایمز در حال پیگیری است.

این روزنامه که ارتباط نزدیک با دستگاه های امنیتی و انتظامی انگلیس دارد، گزارش های ویژه متعددی در این زمینه تهیه و منتشر کرد که آخرین آن در 27 بهمن ماه بود.

روزنامه تایمز یکی از سردمداران خط کشی به مقامات انگلیسی و اروپایی در مورد تروریستی اعلام شدن سپاه بود.

در همین راستا طی چند روز گذشته پلیس انگلیس با هدف نفوذ به ایرانیان مقیم این کشور و امکان غیرمستقیم آنها در ترویج و انتشار این اخبار جعلی، چند تن از عناصر ضدانقلاب فعال در این کشور را احضار کرد و در این نگرش به آنها هشدار داده است.

رئیس اطلاعات داخلی انگلیس اخیراً بدون ارائه هیچ مدرکی اعلام کرد; ماموران جمهوری اسلامی ایران قصد داشتند ده نفر از عناصر ضد انقلاب حاضر در انگلیس را ربوده و به ایران منتقل کنند!

پیگیری این طرح از سوی دولت انگلیس، اگرچه اقدامی در چارچوب سیاست فعلی این کشور در زمینه ایران هراسی است، اما زمینه ساز افزایش تبلیغات منفی علیه کشورمان به بهانه حوادث مختلفی است که ممکن است توسط دولت انگلیس برنامه ریزی شود. سرویس های اطلاعاتی این کشور برای عناصر ایرانی ضد انقلاب حاضر در انگلیس

طراحی و اجرای این خط تبلیغاتی جدید در شرایطی که رسانه های فارسی زبان لندن پس از توقف کامل اعتراضات خیابانی در ایران در ماه های اخیر با بحران موضوع در شرایط کاملا انفعالی مواجه شده اند نیز می تواند نقش مصنوعی را ایفا کند. تنفس برای آنها

دیدگاهتان را بنویسید