ایران اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت

رئیس جمهور پس از ترور پنج تن از مستشاران برجسته اسلامی ایران در بیانیه ای تاکید کرد: تداوم این گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه بدون شک نشان دهنده ناکامی و شکست روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری موج


حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی شامگاه شنبه در پیامی شهادت ناجوانمردانه 5 نفر را تسلیت گفت. مستشاران نظامی سرافراز ایران اسلامی از رژیم جنایتکار صهیونیستی تصریح کرد: بی شک تداوم این گونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه که نشان از ناکامی و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در دستیابی به اهداف شوم خود و عمق یأس و درماندگی در مقابل جبهه مقاومت دارد. رزمندگان، از جمهوری اسلامی ایران، بی پاسخ نخواهند ماند.

متن پیام رئيس جمهور به شرح زیر است؛

به نام خدا

بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی در اقدامی تروریستی با نقض آشکار حریم هوایی سوریه تعدادی از نیروهای سوری و پنج مستشار نظامی جمهوری اسلامی ایران را که در پوشش مستشاری و پاسداری از حرم اهل بیت در سوریه حضور داشتند به هلاکت رساند. -بیت عصمت و طهارت (علیه السلام). ، شهادت داد.

اینجانب ضمن محکومیت این قتل ناجوانمردانه شهادت مستشاران محترم ایران اسلامی، خجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی، سعید کریمی و محمدامین صمدی را در محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و مقام معظم رهبری تقدیم می نمایم. فرمانده کل قوا ملت شهیدپرور ایران. این ضایعه را به رزمندگان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان و خانواده های گرامی این شهدای والامقام تسلیت می گویم.

بی شک تداوم این گونه اقدامات تروریست ها و جنایتکاران که نشان از ناکامی و ناکامی روزافزون رژیم نامشروع صهیونیستی در دستیابی به اهداف شوم خود و عمق استیصال و درماندگی رزمندگان جبهه مقاومت دارد، از سوی جمهوری اسلامی بی پاسخ نخواهد ماند. ایران

جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی که در سایه حمایت کشورهای سلطه گر و در رأس همه آنها آمریکا و سکوت مجامع جهانی با زیر پا گذاشتن تمامی معاهدات بین المللی و اصول انسانی انجام می شود. قطعا لکه دیگری بر پرونده سیاه همه مدافعان حقوق بشر خواهد بود.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران


آیا این خبر مفید بود؟