امروز به برکت مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نمی ماند.


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834862

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت رسول اکرم (ص):

حجت الاسلام شمس الله جلیلان گفت: با توجه به توانمندی های جبهه مقاومت، شاهد افول اسرائیل هستیم و به وضوح می بینیم که اسرائیل که زمانی از نیل تا فرات شعار می داد، امروز نمی تواند در مقابل موشک های حزب الله مقاومت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام شمس الله جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع)، گفت: در دعای سی و هشتم صحیفه سجادیه، امام سجاد(ع) به درگاه خداوند متعال توسل می کند، پروردگارا! سه چیز از شما معذرت می خواهم و عذر می خواهم: از مظلومی که در حضور من ظلم شد و من به آنها کمک نکردم. از کسی که به من خدمت کرد و از او قدردانی نکردم و تشکر نکردم و از متخلفی که بدی به من کرد و عذرخواهی کرد اما عذرش را نپذیرفتم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر پیامبر اکرم (ص) کرمانشاه افزود: این امام همام کمک نکردن به مظلوم را گناه می دانست و از این رو عذرخواهی را از خداوند سرزنش می کرد و این نشان دهنده اهمیت این موضوع.”

وی خاطرنشان کرد: همانطور که دوست داریم در صورت ظلم و ستم دیگران بر سر ما فریاد بزنند، در صورت خدمت به دیگران و قدردان زحمات خود نیز باید قدردان دیگران باشیم.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نام روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس نشان دهنده احساس مسئولیت ایشان در قبال اسلام و مسلمین است. و این باعث می شود مسلمانان در قبال بخشی از جامعه اسلامی که توسط رژیم غاصب صهیونیستی اشغال شده است احساس مسئولیت کنند.

وی ادامه داد: با بیان اهمیت روز قدس همین بس که امام خمینی (ره) می فرمایند: روز قدس نه تنها روز فلسطین بلکه روز اسلام و حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: روز قدس روز نمایش وحدت مسلمانان و روز قیام ظالمان است.

وی با تاکید بر اینکه همه مسلمانان باید نسبت به قدس شریف احساس مسئولیت کنند، گفت: مسلمانان به ویژه جوانان نباید مسئله فلسطین را فراموش کنند.

رئیس دفتر پیامبر اعظم (ص) سپاه کرمانشاه با اشاره به افول روزافزون قدرت اسرائیل در منطقه افزود: با توجه به توانمندی های جبهه مقاومت در میدان، شاهد افول اسرائیل هستیم که از رود نیل تا کرانه باختری امتداد دارد. فرات اما امروز نمی تواند در برابر موشک های حزب الله مقاومت کند.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس امسال با سال های دیگر متفاوت است چرا که امروز به برکت مقاومت جنایات رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند و انشالله زوال و ضعف اسرائیل، اسرائیل جنایتکار. از این قاتل، حالت بچه ها سرعت بیشتری خواهد گرفت.”

حجت الاسلام جلیلیان ادامه داد: اقداماتی مانند حمله به مردم مظلوم فلسطین و حمله به مسجد الاقصی نشان می دهد که با این کار قصد دارند بر شکست و زبان خود سرپوش بگذارند.

وی گفت: امروز بحمدالله محور مقاومت قدرتمند در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده و به شهرک های آنها نفوذ کرده و روند جدیدی را آغاز کرده اند که امید زیادی به نابودی اسرائیل دارد.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: امسال مردم آگاه استان کرمانشاه با حضور پرشور راهپیمایی، به عنوان حامیان مردم مظلوم فلسطین در کنار هم خواهند ایستاد و انزجار خود را از حاکمیت ضدبشری اعلام می کنند.

وی حضور قدس در راهپیمایی را از سه جهت مهم دانست و گفت: این امر در آموزه های دینی و اخلاقی معصومین مورد تاکید قرار گرفته است. همچنین به دلیل نیاز به منافع ملی کشور و حفظ مردم اهمیت دارد. حقوق. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید