بدن پوسیده رژیم صهیونیستی فرو می ریزد / پاسخ کودکان در خط مقدم مقاومت به شرارت های دشمن


ساعت: 08:09
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888130

سردار اسماعیل قاآنی با تاکید بر اینکه رزمندگان فلسطینی قصد دارند در زمان مناسب ضربه نهایی را به پیکر پوسیده رژیم صهیونیستی وارد کنند، گفت: روزانه حداقل 15 عملیات علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس انجام می شود و حتی از آنها بیم دارند. آنها همچنین شهرک ها را حصار کشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار اسماعیل کعانی جمعه شب در مراسم وداع عاشورایی با سه پیکر پاک شهدای مدافع حرم کربلایی «شهید حاج رحیم کابلی»، «شهید مصطفی تاش موسی» و «شهید محمد امین کریمان» که مردم پرشور و فهیمی حضور داشتند.شهید و مؤمن دیار علویان مصادف با هشتمین ماه محرم الحرام با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام زمان(عج) در بستان شهرستان ساری برگزار شد. حسین درود بر خاکسترش و تبریک بازگشت پیکرهای تازه تفحص شده شهدای هانتومان سوریه کرد: مردم مازندران در ادوار مختلف در عرصه نظام و انقلاب، پاسداشت مقدس و پاسداری گام های عملی برداشته اند. زیارتگاه.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سابقه مازندرانی در حفاظت از حرم اشاره کرد و گفت: حضور بیش از 1200 امام جماعت ملزم به عبادت در سرزمین علوی نشان می دهد که مردم این خطه حافظ فرزندان آل الله بوده اند.

وی به 43 شهید مدافع حرم استان مازندران اشاره کرد و گفت: مردم این دیار در 1400 سال گذشته از حرم پاسداری کرده اند. در طول تاریخ، مردم این سرزمین برای محافظت از مردم مظلوم در هر نقطه جغرافیایی که نیاز بوده صف کشیده اند.

سردار کاآنی افزود: مازندران امروز بار دیگر ثابت کرد که همچنان در مسیر اطاعت از ائمه معصومین و سالار شهیدان گام های عملی برمی دارد.

وی گفت: حضور شهدا در روزهایی که متعلق به رهبر شهداست، ولایت پذیری آن مردم را ثابت می کند.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: این روزها عطر حسینی بیش از پیش کل کشور را عطرآگین کرده است.

739fde57 5273 4b32 bf8e e48f8c49e311 خبر خاکستری



سردار کانی ادامه داد: مازندران در طول تاریخ سابقه خود را به عنوان حافظ حرم ثابت کرده است، وجود نوادگان امامزادگان در این استان نشان می دهد که این دیار مادر خاندان امام بوده است.

وی ادامه داد: وجود مردم ولایتمدار نه تنها در این جغرافیا، بلکه مردم این سرزمین در کل جغرافیا، هر کجا که اسلام به آن نیاز داشته باشد، بی نظیر است.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه دشمنان بدانند هرگز از ظلم ها و جنایات آنان علیه مظلومان در منطقه و هر نقطه جغرافیایی غافل نخواهیم شد، تصریح کرد: اگرچه دشمن در بسیاری از موارد در مدت زمان کوتاهی پاسخ خصومت خود را داده است. بقیه هر چه که باشد، ما برای آن برنامه داریم.

سردار کعانی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در حال افول است، تصریح کرد: هر روز شاهد کاهش ضریب امنیتی رژیم صهیونیستی هستیم.

5197447f c98a 4cae 9471 e1b7e578b7ac خبر خاکستری

به گفته فرمانده سپاه قدس، رزمندگان فلسطینی قصد دارند در زمان مناسب آخرین ضربات را به پیکر پوسیده رژیم صهیونیستی وارد کنند.

فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: روزانه حداقل 15 عملیات علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس انجام می شود و از ترس جان حتی شهرک ها را محاصره کرده اند.

سردار کعانی با بیان اینکه نظام اسلامی همچون گذشته از مردم مظلوم فلسطین حمایت و پشتیبانی می کند، خاطرنشان کرد: فرزندان اسلام در سرزمین های اشغالی، غزه و لبنان در مکتب ائمه انقلاب و آمریکا و رژیم صهیونیستی تربیت می شوند. نمی توان در برابر این قهرمانان مقاومت کرد.

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه فرزندان اسلام در سرزمین های اشغالی به توانایی های خود رسیده اند که این امر برای آمریکا و رژیم صهیونیستی مهلک است و افزود: فرزندانی که با فرهنگ شهدا تربیت شده اند در برابر اشغالگری مقاومت خواهند کرد. رژیم قدس

سردار کاآنی در بخشی دیگر از سخنان خود به ویژگی های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع حرم زندگی با عزت را به ملت های دیگر آموختند.

فرمانده سپاه قدس با تاکید بر اینکه امروز در تمام دنیا مردمی که به دنبال زندگی آبرومندانه هستند از شهدا الگوبرداری می کنند، خاطرنشان کرد: آزادگان با وجود همه فشارهای استکبار در راس ظلم ایستاده و در مسیر حرکت می کنند. از شهدا

c2242769 c92d 4977 8225 bed4b99ba03f خبر خاکستری

سردار کعانی با بیان اینکه حماسه عزت در برابر زیاده خواهی های سران استکبار ادامه دارد، تصریح کرد: مدافعان حرم با عزت جنگیدند چرا که شهدا شاگرد مکتب امام حسین (ع) و ادامه دهنده راه پیامبر هستند. .

فرمانده سپاه قدس در ادامه به حماسه ششم بهمنی مردم آمل اشاره کرد و افزود: مردم استان مازندران در کنار رزمندگان اسلام مدافع مردم مظلوم هستند و خالصانه برای پاسداری از اسلام جنگیدند و باعث سربلندی آنان شدند.

سردار کاآنی با تاکید بر اینکه عزاداری حسینی در ادامه قیام عاشورا بود، افزود: شهدای مدافع حرم فرزندان امام حسین (علیه السلام) هستند و نباید درس ها و ویژگی های قیام عاشورا را فراموش کرد.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به زندگی آبرومندانه شهدای مدافع حرم افزود: امروز شهدای مدافع حرم رابطه خود را با آب و خاک قطع کرده اند و فراتر از مرزهای جغرافیایی از حرم پاسداری می کنند.

سردار کاآنی با اعلام اینکه محور مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم همچنان پابرجاست، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که عزت و سربلندی در نظام است. انقلاب زمانی است که در هر عرصه ای وارد میدان مقاومت شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید