دیوارهای تحریم در ماه های آینده فرو می ریزد


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908095

معاون رئیس جمهور با اشاره به شکسته شدن دیوارهای تحریم ها در ماه های آینده، گفت: حتی ما به طور جدی به تحریم های داخلی یعنی بروکراسی که در کشور وجود دارد، فکر می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رضایی معاون رئیس جمهور صبح پنجشنبه در فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: دشمنان از هر فرصتی برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی استفاده می کنند و راهبردهای مختلفی را به کار می گیرند.

وی با اشاره به حضور ایران اسلامی در جنگ اقتصادی، خاطرنشان کرد: دشمنان متوجه پیشرفت ایران شده اند و می خواهند جلوی این پیشرفت را بگیرند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور از تلاش دولت برای شکستن دیوارهای تحریمی خبر داد و افزود: تلاش برای شکستن دیوار تحریم ها برای گشایش پیشرفت کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم سرعت پیشرفت را در کشور افزایش دهیم، ادامه داد: رقابت جدی بین ما و مخالفان نظام اسلامی وجود دارد و در این مسیر سرعت پیشرفت بدون مشارکت گسترده امکان پذیر نیست. مردم در اقتصاد

رضایی با اشاره به نقش آفرینی مردم استان بوشهر در عرصه های مختلف دفاع از این نظام و انقلاب و ایران گفت: امروز شاهد نقش آفرینی مردم استان بوشهر در این عرصه خواهیم بود.

استفاده از ظرفیت برای تولید ثروت ملی

وی به ظرفیت استان بوشهر در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه اتمی، کشاورزی و شیلات، دریا و سواحل و … اشاره کرد. و افزود: امروز از جزیره خارگ دیدن کردیم و راستش را بخواهید استعدادهای زیادی در این جزیره وجود دارد که می تواند به ثروت تبدیل شود.ملی شده و در دسترس مردم است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: حدود 60، 70 سال است که گازهای با نفت در خارگ می سوزد که باعث آلودگی محیط زیست می شود و از این ثروت هنگفت به درستی استفاده نمی شود.

و ادامه داد: هم اکنون پالایشگاهی در حال ساخت است تا به زودی این گازهایی که سوزانده می شود به محصولی ارزشمند تبدیل شود تا صادر و در اختیار مردم قرار گیرد.

رضایی با اشاره به پروژه LNG خارگ افزود: تلاش می شود آب شیرین این تجهیزات صنعتی تامین و در اختیار مردم قرار گیرد و استاندار بوشهر نیز با جدیت به این موضوع رسیدگی می کند.

وضعیت اقتصادی کشور بهتر خواهد شد

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور بهتر می شود، تصریح کرد: در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان متوجه این خطر شده اند که ایران می خواهد سریع پیش برود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به شکسته شدن دیوارهای تحریم ها در ماه های آینده، ادامه داد: حتی ما به طور جدی به تحریم های داخلی یعنی بروکراسی که در کشور وجود دارد، فکر می کنیم.

وی گفت: به دلیل تصمیمات کوچکی که اقدامات بزرگ را به تعویق انداخته است، این موانع را بر سر راه پیشرفت کشور برمی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید