اعتباربخشی پل های اضطراری و دیوارهای حائل رودخانه ها در شهر نور

ساعت: 20:41
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796974

ولی الله فرزانه با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها گفت: با توجه به هزینه دیوار حائل مقرر شد تعداد پل های اضطراری و رودخانه هایی که نیاز به دیوار حائل در سطح شهر دارند به همراه مساحت موجود باشد. ، توسط رئیس بنیاد مسکن نور بررسی و اعلام می شود.«از طریق بنیاد مسکن پیگیری می کنیم تا اعتبار این امر تامین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، ولیولا فرزانه امشب در جمع مردم روستای سلیاکتی از توابع شهرستان نور در خصوص نشست مردمی شهرستان نور که به همت دهجار و شورای اسلامی روستای سلیاکتی برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست مردمی با حضور مردمی در شهرستان نور، در حال برگزاری است. حدود 50 نفر از مردم شریف شهرستان نور در شهر و روستا . بحث اشتغال، منابع طبیعی، امکانات، آب شرب، برق، گاز، انتقال انشعاب و… از مهمترین موضوعاتی بود که مردم در جلسات عمومی مطرح کردند.

وی هدف از دیدارهای مردمی در محلات را همجواری کارکنان و مردم دانست و افزود: از دانش اداری خود برای رفع مشکلات و راهنمایی مردم استفاده می کنم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به اجرای طرح رهبری در روستاها گفت: و ابلاغ شود تا بتوانیم از طریق بنیاد مسکن به تامین اعتبار ادامه دهیم.

فرزانه با اشاره به بودجه 1401 در مجلس خاطرنشان کرد: امسال دولت در ارائه لایحه بودجه بسیاری از بودجه ها را در این وزارتخانه پنهان کرد. ردیف‌ها ایجاد نشده‌اند، اما بودجه‌ها تعیین شده است.»

وی با بیان اینکه این روش می تواند به چانه زنی وزرا کمک کند، افزود: کمیته مشترک برای بررسی بودجه تشکیل شد که 15 روز پس از بررسی این کمیته در هفته جاری وارد مجلس می شود.

علی شادمان شهردار نور نیز گفت: هدف از این دیدار مردمی حرکت خارج از فضای اداری به سمت مساجد و محلات، تسهیل دسترسی مردم به کارکنان و درک عینی، دقیق و موثرتر بود.

وی گفت: در این جلسه که با همکاری حداکثری دستگاه های اجرایی همراه بود مردم نقاط مختلف شهر حضور داشتند و بیشترین مشکلات از سوی شهرداری ها بود که باید در حوزه خود جدیت بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به دغدغه های توسعه انسانی خاطرنشان کرد: راه های روستایی، دیوار آتش روستایی، اختلافات ملکی منابع طبیعی و مردم، نیاز آبی، تعریض جاده ها و وضعیت کشاورزی از جمله مواردی است که مردم مطرح می کنند.

این مسئول گفت این روستا باید اهمیت واقعی داشته باشد. در مقابل قانون، روستا باید یک روستای واقعی باقی بماند و ما با قانون سوء تفاهم ها را روشن می کنیم تا سایرین در حوزه غیر اجرایی در این روند کمک کنند تا روستا روستا باقی بماند.

شادمان با اشاره به اینکه کار کارکنان صرفاً اجبار و قدرت نیست، افزود: بخشی از کار فرهنگی و اجتماعی است که باید آن را جهت پیوند باورها، سنت ها و فرهنگ های جامعه ای که همه به آن پایبند هستیم هدایت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید