این هوادار پرسپولیس معلوم شد اسمار است!

این هوادار پرسپولیس معلوم شد اسمار است!

رضا نورمحمدی، مدافع سابق پرسپولیس درباره از دست دادن موقعیت های گلزنی مقابل هواداران گفت: به هر حال پرسپولیس با توجه به شرایط خاص خود بی امان حمله کرد چرا که فقط باید سه امتیاز را بگیرد و از دعوای قهرمانی دور بماند. این مشکل باعث می شود پرسپولیس به گونه ای پرخطر بازی کند که گاهی اوقات تیم های حریف موقعیت های خطرناکی هم داشته باشند. از زمانی که شجاعی سرمربی شده، تیم هوادار واقعاً نتایج خوبی گرفته و تبدیل به یک تیم هجومی شده است، به طوری که گاهی اوقات حملات خطرناکی به پرسپولیس دارند. گلی که کار را برای کنعانی زادگان و گلسیانی سخت کرد چرا که این دو مدافع به نوعی از تیم هوادار تنها بودند.

نورمحمدی در این خصوص ادامه داد: فکر می کنم مدافعان کناری ما بی اختیار حمله می کنند و همین مشکل باعث می شود مهاجمان حریف با مدافعان میانی ما خلوت کنند. این مشکل را باید با کمک هافبک های دفاعی و بازگشت سریع مدافعان کناری در ضد حملات حریف جبران کرد.

وی درباره استقلال خوزستان حریف بعدی پرسپولیس نیز گفت: استقلال خوزستان تیم خوبی است که بازی بسیار خوبی مقابل سپاهان انجام داد و این تیم قدرتمند را متوقف کرد اما مقابل نساجی باخت عجیبی را متحمل شد. استقلال خوزستان با بازیکنان ازبکستانی و چند چهره دیگر در نیم فصل دوم پوست انداخت و تغییر کرد به همین دلیل می تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد چون به دنبال بقا است و چیزی برای از دست دادن ندارد. هرچند معتقدم قهرمانی تا هفته پایانی تمدید خواهد شد.

نورمحمدی درباره باخت ارونوف مقابل هوادار که نتوانست مانند دیدار مقابل نساجی بدرخشد، گفت: اورونوف یکی دو موقعیت مقابل هوادار داشت که ارشا شکوری مهار کرد اما شاید از نظر روحی کمی زمین خورد. شاید با تغییر جای خود به چند پست مختلف و سپردن مسائل تاکتیکی مختلف به او، بتواند دوباره بهترین بازی را از او بگیرد.

مدافع میانی سابق قرمزها همچنین گفت: سوروس بازیکن طراح است که غیبتش در پرسپولیس تا حدودی تحت تاثیر قرار گرفت چرا که در هر صورت با نحوه بازی و سبک بازی او حملات تیم به خوبی به محوطه جریمه حریف منتقل می شود و تیم می یابد. – نظم و هماهنگی خوب

وی در پاسخ به این سوال که آیا عثمر باید ابقا شود یا خیر، گفت: بعد از رفتن یحیی، اسمار تیم را تحویل گرفت و البته با جذب چند بازیکن خوب که در زمان یحیی نبودند، نتایج خوبی کسب کرد. به همین دلیل چون عثمر 100 درصد دانش دارد باید حفظ شود.