برای پرسپولیس برانکو بهتر از اسکوچیچ است

برای پرسپولیس برانکو بهتر از اسکوچیچ است

بلاتکلیفی این روزهای باشگاه پرسپولیس و بلاتکلیفی نیمکت این باشگاه هواداران را نگران کرده که فصل نقل و انتقالات را از دست بدهند و کورس قهرمانی را از دست بدهند. در عین حال، بلاتکلیفی پیرامون برنامه باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید این نگرانی ها را تشدید کرده است.

بنگر در ابتدا گفت: هواداران پرسپولیس حق دارند نگران باشند. آنها در سال های اخیر همیشه تیمشان را در اوج می دیدند و قهرمانی های پیاپی پرسپولیس باعث خوشحالی آنها شد و حالا نگران هستند که اتفاقات اخیر باعث اختلال در کار تیمشان شود.

و افزود: این عدم قطعیت اصلا خوب نیست. مدیران باشگاه باید از قبل تکلیف تیم را مشخص کنند. به نظر من رفتن آقای گل محمدی برای تیم خوب نیست. در این روزها باید شرایطی را فراهم کنند تا سرمربی از تصمیم خود صرف نظر کند و برگردد. اگر یک نفر جدید بیاید، دوباره و دوباره اتفاق می افتد، اما ما هیچ کاری نمی کنیم و از دور تماشا می کنیم. تصمیم را بزرگان باشگاه می گیرند.

بنگر گفت: ما با تیم فاصله زیادی داریم و از جزئیات آن اطلاعی نداریم اما به نظر من با آقای گل محمدی ناعادلانه برخورد کردند و شرایط به گونه ای پیش رفت که او تصمیم به جدایی گرفت. ما به عنوان هوادار پشت تیم هستیم و کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم. اما باید به هواداران بگویم که با وجود آنها و پیشکسوتان بزرگ، این تیم شکست نخواهد خورد و همه چیز به روال عادی خود برمی گردد، هر چند اتلاف وقت خطرناک است.

مدافع سابق پرسپولیس افزود: به نظرم اگر پولی برای آوردن مربی خارجی دارند بهتر است برای تیم خرج کنند تا مشکلی پیش نیاید و آقای یحیی استعفا ندهد نمی دانم. چرا گوشه دور سرت چرخیدند؟

وی در پاسخ به این سوال که برانکو را برای پرسپولیس مناسب تر می داند یا اسکوچیچ، به “اطلاعات آنلاین” گفت: اسکوچیچ و برانکو مربیان خوبی هستند اما برانکو این تیم را بهتر می شناسد. اسکوچیچ در تیم ملی کار کرده اما داستان پرسپولیس فرق می کند. به نظر من برانکو بهتر است.

بنگر در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد پیوستن به کادر فنی پرسپولیس را می پذیرد یا خیر، گفت: نه، هنوز کار زیادی برای رسیدن به این مرحله باید انجام دهم. من باید چند سال دیگر تجربه کسب کنم. من از لیگ های پایین شروع کردم و در حال پیشرفت هستم.