این ستاره پرسپولیس همچنان برای دل برانکو عزیز است

این ستاره پرسپولیس همچنان برای دل برانکو عزیز است

در کل ماجرای صادق محرمی را یکی از عجایب فوتبال ایران می دانند. این بازیکن یکی از چهره های مورد علاقه دراگان اسکوچیچ است که در اکثر دیدارهای تیم ملی نیز در ترکیب اصلی حضور دارد. این اعتماد همیشه مورد انتقاد سرمربی تیم ملی بوده است. بسیاری بر این باورند که او می تواند روی گزینه های بهتری برای پست دفاع راست تمرکز کند، اما حقیقت فقط سلیقه ای نیست. شرایط باشگاهی نه چندان مساعد این بازیکن مشکلات او را تشدید کرد. محرم در بسیاری از دیدارهای دیناموزاگرب نیمکت نشین یا حتی نشسته است. این موضوع باعث شده تا منتقدان این سوال را مطرح کنند که چرا بازیکنی که در تیم خودش استفاده نمی شود باید در تیم ملی حضور داشته باشد.

اما اکنون چهره ای آشنا در تاریخ ثبت شده است. برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس که خودش به شدت به پنهان کاری اعتقاد داشت. سرمربی فعلی تیم ملی عمان روز گذشته در گفتگو با رسانه ها در کرواسی گفت: محرمی بازیکن همیشگی تیم ملی است که دراگان اسکوچیچ در جام جهانی گرفت و تیم آنها نیز شانس زیادی برای عبور از گروه دارد. محرمی نه تنها در تیم ملی است، بلکه بازیکن بسیار مهمی است، اما از اینکه دینامو به او احترام نمی گذارد تعجب می کنم. البته هر مربی دیدگاه خودش را دارد. او بسیار قدرتمند است، به خصوص برای سبکی که دینامو بازی می کند.

همانطور که برانکو گفت، هر مربی می تواند دیدگاه خودش را داشته باشد. در نتیجه، تفاوت طعم در این مورد تعجب آور نیست. با این حال به نظر می رسد انتقاد اخیر ایوانکوویچ از دیناموزاگرب دلیل دیگری هم داشته باشد. او خودش رازی به دیناموزاگرب داد و البته پس از انتقال نهایی صادق گفت: قیمت این بازیکن به زودی به 10 میلیون یورو می رسد. با این حال پیش بینی برانکو هرگز محقق نشد. محرم نه تنها از دیناموزاگرب در رقابت های معتبر اروپایی جابجا نشد، بلکه حتی جایگاه محکمی در این تیم به دست نیاورد. به عنوان یک قیمت، حداقل برای سایت سخاوتمندانه Transfermarket، ارزش آن هرگز از یک و نیم میلیون یورو فراتر نرفته است!

دیدگاهتان را بنویسید