ستاره عزیز پرسپولیس برای استقلال می خواند: قبلا به استقلال گل می زدم

ستاره عزیز پرسپولیس برای استقلال می خواند: قبلا به استقلال گل می زدم

پرسپولیس فردا به مصاف استقلال تهران می رود که در سال های اخیر عادت به پایین ماندن از رقیب دیرینه خود در جدول رده بندی نداشته است. همه پیشکسوتان پرسپولیس طی چند روز گذشته در مصاحبه های خود به این موضوع اشاره کردند که دربی پنجشنبه آخرین فرصت سرخپوشان تهرانی برای حفظ امیدشان برای قهرمانی در لیگ است. رضا اسدی هافبک پرسپولیس نیز با تاکید بر اینکه این دیدار یکی از مهم ترین دیدارهای سرخپوشان در این فصل است، می گوید: در این دیدار چیزی جز رضایت به دست نمی آوریم. اسد که در بازی قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان هر گلی را برای پرسپولیس به ثمر رساند، در گفت وگویی به سوالات ما پاسخ خواهد داد.

از بازی با کره مسجد سلیمان شروع می کنیم که روز خاصی برای شما بود. فکر می کردی در این دیدار 2 گل بزنی؟
مهمتر از گل من برد پرسپولیس بود. بعد از شکست در آبادان اما شرایط سختی داشتیم و قبل از دربی باید نفت مسجد سلیمان را می بردیم. بازی سختی هم بود اما خدا را شکر در نهایت 3 امتیاز را گرفتیم تا در شرایط بهتری برای بازی با استقلال باشیم. 2 گل زدم اما حاصل تلاش همه بازیکنان بود چون ما یک تیم هستیم و همه برای موفقیت پرسپولیس می جنگیم.

شما در این فصل بارها نیمکت نشینی را تجربه کرده اید. آیا این واقعا شما را ناراحت نمی کند؟
مگر می شود یک فوتبالیست بازی نکند و خوشحال باشد؟ نیمکت نشینی برای هیچ بازیکنی خوشایند نیست اما من یک بازیکن حرفه ای هستم و باید حرفه ای با این مسائل کنار بیایم. هیچ وقت نخواستم به نیمکت نشینی اعتراض کنم و به تصمیم کادر فنی احترام گذاشتم. بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی سخت است. می بینید که چند سالی است عده ای در این تیم حضور دارند اما شاید فرصت زیادی برای بازی نداشته باشند. وقتی زمان زیادی برای بازی ندارید، اعتراض بی فایده است و باید تلاش کنید تا به آنچه می خواهید برسید.

وقتی بازی نکرده ای، انگیزه ات کم نمی شود؟
فوتبال بخش مهمی از زندگی من است و شما باید همیشه در زندگی تلاش کنید که بجنگید. افراد ضعیف فقط در شرایط سخت جای می گیرند و من هرگز نمی خواستم انگیزه ام را از دست بدهم. سخت تمرین می کنم و همیشه باید آماده باشم، در نهایت کادر فنی تصمیم می گیرد برای چه کسی بازی کنم.

در مقطعی مورد انتقاد قرار گرفتی. آن موقع چه احساسی داشتی؟
در فوتبال خیلی از بازیکنان و مربیان در این شرایط قرار می گیرند. نمی توان انتظار روزهای خوب را داشت. مهم این است که در روزهای سخت ناامید نشوید. من اهداف بزرگی دارم و می دانم از بازیکنان پرسپولیس چه انتظاری می رود. بازی در این تیم بزرگ آسان نیست.

پرسپولیس در شرایط ویژه ای قرار دارد و شما با 6 امتیاز بالای جدول فاصله دارید. آیا با این شرایط شانس برنده شدن دارید؟
بله قطعا داریم. 8 بازی باقی مانده یعنی 24 امتیاز. این چیز کمی نیست و باید برای رسیدن به هدفمان بجنگیم. همه مسابقات برای ما فینال است، می دانیم آسان نیست، اما انگیزه خوبی در بین بازیکنان وجود دارد که قهرمان شوند و هواداران را خوشحال کنند.

در مورد بازی فردا صحبت کنید. آیا مطمئن هستید که پرسپولیس راهی جز برد ندارد؟
دربی همیشه در هر شرایطی حساس است. هر دو تیم برای خوشحالی هواداران خود به دنبال پیروزی هستند. این دیدار جو خاصی دارد و بازیکنان می خواهند بهترین عملکرد را در زمین نشان دهند. البته با توجه به شرایطی که در جدول داریم محکوم به پیروزی هستیم. این بازی یک بازی مرگ و زندگی برای پرسپولیس است. بعد از این بازی 7 بازی دیگر داریم که در تمام بازی های با تمرکز بالا فقط باید برای کسب امتیاز تلاش کنیم.

چقدر احتمال دارد اولین شکست خود را به استقلال تحمیل کنید؟
فوتبالی که قابل پیش بینی نیست اما از لحظه ای که داور بازی می کند فقط با ذهنیت پیروزی و تجربه می جنگیم. ما باید در این مسابقه پیروز شویم.

نقاط قوت و ضعف استقلال چطور؟
این موضوعی است که کادر فنی درباره آن با ما صحبت خواهد کرد. قطعا با شناخت کامل از حریف وارد میدان خواهیم شد.

سابقه گلزنی برای استقلال در سایپا را هم دارید، درست است؟
بله، زمانی که در سایپا بودم به استقلال گل زدم.

حتما دوست داری در دربی گل بزنی؟
خب، دربی بازی بزرگی است و هر بازیکنی دوست دارد گل بزند، اما مهمترین چیز پیروزی تیم است. وقتی پرسپولیس پیروز از زمین بیرون می آید، فرقی نمی کند کدام یک از ما گل بزنیم. الان تمام هدف بازیکنان این است که تیم قهرمان شود و این برای ما از هر چیزی مهمتر است.

آیا شکست استقلال در 22 بازی اخیر بار روانی برای تیم شما ایجاد نمی کند؟
شما از تیم بزرگی مثل پرسپولیس صحبت می کنید. پرسپولیس برای هر تیمی در لیگ ایران و آسیا حریف خطرناکی است. همه حریفان برای ما شایسته احترام هستند، اما ما فقط روی تیم خود تمرکز کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید