بنابراین بعد از گلی که به استقلال زدم خوشحال نبودم

بنابراین بعد از گلی که به استقلال زدم خوشحال نبودم

بازیکن سابق استقلال در آخرین دقایق دیدار این تیم مقابل آلومینیوم برای اراکی به میدان رفت و توانست دروازه تیم سابقش را به عنوان بازیکن غیرتخصصی باز کند.

میثم مجیدی درباره بازی تیم آلومینیوم مقابل استقلال و تساوی در آخرین دقیقه با گل خود اظهاراتی را بیان کرد.

بازی تیمتان مقابل استقلال را چگونه ارزیابی کردید؟

می دانستیم که در این فصل مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ برتر بازی می کنیم. قبل از بازی از طریق کادر فنی به نقاط ضعف و قوت استقلال باخبر بودیم و ثانیه به ثانیه برای بازی برنامه داشتیم، اما متاسفانه این پنالتی اول در مسابقه برنامه های تیم ما را به هم زد و تا حدودی عصبی شدیم، اما بین در دو نیمه با هم صحبت کردیم. آرامش کادرفنی خوب به تیم ما تزریق شد و با بازگشت به زمین توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم و در نهایت به تساوی رسیدیم.

آیا فکر می کنید این یک نتیجه عادلانه بود؟

من فکر می کنم آلومینیوم می توانست برنده این بازی باشد. اگر یک سری اتفاقات و بدشانسی برای تیم ما نمی افتاد، می توانستیم استقلال را شکست دهیم.

پست حرفه ای شما هافبک است و مهاجم نیستید. بعد از اینکه وارد میدان شدی چه اتفاقی افتاد که وارد میدان شدی؟

رسول حتیبی در ابتدای فصل به همه بازیکنان گفت که باید در پست های مختلف بازی کنند. معمولا در بازی هایی که تیم به دلیل قدرت گلزنی من در گلزنی با مشکل مواجه می شود، من را در زمین قرار می دهد تا از پاس ها و توپ های هوایی به عنوان مهاجم استفاده کنم. در این دیدار برای کمک به خط حمله جلو رفتم که این اتفاق افتاد و گل زدم.

قبول داری به عارف آقاسی گل بزنی؟

آغاسی اشتباه کرد اما من هم به موقع پایم را جلوی توپ گذاشتم تا نتواند آن را دفع کند. سپس با یک ضربه توپ را تبدیل به گل کردم.

توپ قبل از زدن گل به تیر افقی برخورد می کند. قبول دارید که خوش شانس بودید؟

بله، شانس آوردم که توپم به بیرون نرفت و سید (حسینی) هم بدشانس بود که توپم به دورترین ضربه خورد و گل شد.

لقب مجیدی را از آکورد مجیدی گل دیدید؟

بله برای من خیلی جالب بود که نوشته بودند مجیدی به مجیدی گل زد. من هیچ وقت با فرهاد همبازی نبودم اما در زمانی که آقای مظلومی سرمربی بود با فرزاد همبازی استقلال بودم. اما من مقابل تیم های فرهاد مجیدی بازی کردم. آقای مجیدی از بزرگان استقلال است و ما به او احترام می گذاریم. اگر گل زدم کارم را کردم.

می خواستی بعد از گل خوشحال باشی، بعد فراموش کردی که خوشحال نیستی؟

نه! در کل می دانستم اگر گل بزنم خوشحال نمی شوم چون هواداران استقلال همیشه به من لطف دارند و من برای حفظ حرمت این کار را نکردم.

اما آیا از زدن گل خیلی خوشحال بودید؟

البته خوشحال شدم. ما 90 دقیقه فرصت داشتیم تا گل بزنیم زیرا واقعا مستحق باخت نبودیم. خوشحالم که توانستم تلاش هم تیمی هایم را کامل کنم.

شرایط استقلال را چطور می بینید؟

فصل قبل که با استقلال بازی می کردیم، وقتی با تیم ما در هتل امیرکبیر اردو می زدند، کاملا مشخص بود که تیمشان راحت نیست. استقلال پارسال ثبات مدیریتی نداشت اما قبل از آن بازی وقتی آنها را در هتل دیدم کاملا 180 درجه با استقلال پارسال تفاوت داشتند. واضح است که آقای ایرلو توانسته است استقلال را به آرامش برساند. فکر می کنم استقلال امسال یکی از تیم های خوب لیگ است و امیدوارم به آنچه می خواهد برسد.

استقلالی ها گلایه کردند که چرا 300 تماشاگر اراکی در ورزشگاه حضور دارند.

نه! چنین چیزی وجود نداشت. در همه شهرها مسئولان استانی و شهرستانی برای تماشای مسابقه به ورزشگاه می آیند و هیچکس نمی تواند جلوی آنها را بگیرد. من شخصاً کسی را در ورزشگاه ندیدم. اگر بود من متوجه نشدم. فقط بازیکنان تیم ما و هیچ کس دیگری روی سکوها ننشستند.

آیا می دانستید بازی بعدی خانگی شما با تماشاگر است؟

شنیده ام که هواداران به ورزشگاه خواهند آمد. حیف که الان بعد از 18 سال به لیگ برتر رسیدیم اما از روزی که آمدیم تیم ما نمی تواند هوادارانش را در ورزشگاه کنارش داشته باشد. امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید