پارسال مقابل تیم ساپینتو اخراج شدم و گل زدم/ پروژه پیوستن به استقلال 70 روز طول کشید!


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890081

وینگر جدید تیم فوتبال استقلال گفت: پروژه پیوستن به استقلال 70 روز طول کشید و دلیل آن تغییر مدیران سانتا کلارا بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمد محبی، وینگر جدید تیم فوتبال استقلال پس از عقد قرارداد قرضی با این باشگاه گفت: بسیار خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه دار استقلال پیوستم. امیدوارم سال خوبی را در کنار هم داشته باشیم. تمام تلاش و انگیزه ما بازیکنان این است که بتوانیم برای سربلندی استقلال بجنگیم و به اهدافمان برسیم. امیدواریم مثل سال گذشته سال خوبی را در کنار هم داشته باشیم.

وی درباره گل هایش در لباس آبی گفت: هدفم از حضور در استقلال ادامه مسیر سال قبل است. تمام تلاشمان را می کنیم تا استقلال به جایگاه شایسته خود برسد. هدف دوم؛ امسال سال جام جهانی است و این مسابقات یک رویداد بزرگ برای هر فوتبالیستی است. امیدوارم امسال بتوانیم با استقلال نتایج عالی بگیریم و بتوانیم سال خوبی را با تیم ملی در جام جهانی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: سال گذشته با مورینس مسابقه داشتیم. مقابل تیم او بازی کردم، اخراج شدم و گل زدم. فکر می کنم از آنجا به من علاقه مند شد. وقتی به استقلال آمد از من خواستگاری کرد و با من صحبت کرد. مذاکرات از آن زمان آغاز شده است. ما هنوز اینجا هستیم که با هم کار می کنیم. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.

محبی همچنین خاطرنشان کرد: استقلال هواداران بی شماری در داخل و خارج از کشور دارد. تمام تلاش خود را می کنیم تا نتایجی در خور توجه هواداران به دست آوریم. به آنها قول می دهیم که تمام وجودمان را روی زمین بگذاریم. از هوادارانی که در این مدت برای من پیام فرستادند تشکر می کنم. من صدای تو را شنیدم و اکنون اینجا هستیم. با تشکر از مدیریت باشگاه

وینگر جدید آبی ها در پایان گفت: این پروژه حدود 70 روز طول کشید و دلیل آن هم تغییر مدیران سانتا کلارا بود. سرمربی آن تیم ماریو سیلوا اصرار داشت که در آنجا بمانم اما در نهایت شرایط برای من فراهم شد تا به استقلال بیایم و در خدمت شما باشم. با تشکر از همه کسانی که این انتقال را ممکن کردند.

دیدگاهتان را بنویسید