تحلیل گلگوتا زمان زیادی طول کشید

ساعت: 19:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785221

مربیان صنعت نفت و تیم های گل گهر پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی گفت: بعد از یک وقفه دو هفته ای، حفظ شرایط تیم کمی سخت است اما با بازی دوستانه مقابل شهرهدرو تیم را حفظ کردیم اما در چند دوز آخر با سرماخوردگی بازیکنان مواجه شدیم. با تلاش کادر پزشکی بازیکنی نداشتیم که به شرایط بازی برگردیم.

وی با بیان اینکه صنعت نفت فراتر از مسائل تاکتیکی حرف های زیادی برای گفتن و بضاعت فنی دارد، افزود: در هر شرایطی ژن فنی بازیکنان نفت آبادان می تواند یک گره باشد و خوشحالیم که منصوریان به تیم بازگشته و در تیم است. نیمکت و آرزوها. “ما می خواهیم هر چه زودتر این اتفاق برای تیم ما بیفتد.

سرمربی گل گهر گفت: در بازی فردا دو غایب داریم که یونس شاکری که یکی از بهترین مهاجمان لیگ است و مهاجم اصلی ما است به دلیل مصدومیت و پارگی سانتر تا مدت ها در خدمت تیم نخواهد بود. کراوات «مسیح زاهدی به دلیل سرماخوردگی در دسترس نخواهد بود.

وی گفت: آماده یک بازی فنی خوب و جذاب هستیم و با آنالیز کامل به مصاف صنعت نفت خواهیم رفت.

وی پیش از دیدار تیمش مقابل نماینده سیرجان منصوریان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران درباره دیدار فردا پاسخ داد.

وی در این خصوص گفت: فردا یک دیدار بسیار سخت و نفس گیر را پیش رو داریم و بیش از همه دوست دارم به مربی ام امیر گله نوی و کاروان تیم گل گهر که احترام ویژه ای برای آنها قائل هستم بسیار خوش آمد بگویم.

وی با بیان اینکه در تحلیلی که برای تیم گل گهر انجام دادیم، بازی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و افراد خوب و مستعدی را جذب کرده اند، گفت:

منصوریان گفت: در طول هفته و بعد از بازی نساجی علاوه بر تمرینات روزانه، بیش از 9 ساعت را به آنالیز تیم گل گهر اختصاص دادیم و روزی 12 ساعت با احتساب تمرین روی این بازی کار کردیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه این دیدار برای ما سخت تر از دیدار با استقلال، پرسپولیس و سپاهان خواهد بود، گفت: گل گهر تیم بسیار بدنی است و بازیکنان ما از نظر روحی و روانی برای این دیدار آماده هستند. “

وی ادامه داد: کم کم به هماهنگی لازم رسیدیم و از همه مهمتر امروز به یک شاخص در فوتبال دست یافتیم که در بین 25 نفر ما که در تیم خواهند بود اهمیتی ندارد.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: چند بازیکن از جمله محمود مطلق زاده، فرزاد جعفری، محمد اهل شاخا و حسن بیت سعید به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

منصوریان با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش در تمرین گفت: با تشکر از بازیکنان باتجربه تیم که فضا و بستری را برای جوانان تیم فراهم می کنند و جوانان تیم وقت می گذارند و آماده هستند تا مراحل رشد را طی کنند.

وی افزود: جلسه ای با مدیران باشگاه داشتم که در آن جلسه درخواست شد شرایط برای حفظ این ستاره ها در آبادان فراهم شود. استان خوزستان پتانسیل بسیار بالایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از صبوری هواداران آبادانی تشکر می کنم و امیدوارم روزی که کرونا از این کشور برود و هواداران را در کنار خود ببیند.

وی گفت: روزی که به آبادان آمدم همه مشکلات را می دانستم اما دوست داشتم در چالش آبادان شرکت کنم. به یکی از هواداران قدیمی صنعت نفت قول دادم از مشکلات آبادان گذر نکنم و به سر کسی ضربه نزنم و دوست ندارم مثل خیلی از مربیان تمرینات را تعطیل کنم و سر و صدا کنم، آبروی آبادان خیلی بالاست و اگر به این تیم رسیدگی شود. از و منابع. بودجه کافی برای آن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فوتبال در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید