اخراج من از چلسی فقط 3 دقیقه طول کشید!

بایرن مونیخ در این فصل در بوندسلیگا لنگ های زیادی داشته است و شکست اخیر این تیم مقابل بایر لورکوزن باعث از دست دادن صدر جدول رده بندی شده است. با این حال، بایرن تحت هدایت مربی جوان خود، نمایش خیره کننده ای در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشت و تنها تیمی است که در هر 8 بازی خود در این فصل پیروز شده است.

پیروزی مقابل پاری سن ژرمن در دو دیدار، بایرن مونیخ را به یکی از شانس های اصلی قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان اروپا تبدیل کرد اما سران این باشگاه با ناگلزمن برای ادامه فصل به توافق نرسیدند.

توماس توخل اولین بازی خود را به عنوان سرمربی بایرن مونیخ مقابل باشگاه سابقش بروسیا دورتموند انجام خواهد داد. این مربی 49 ساله برای اولین بار درباره جدایی از چلسی صحبت کرد و گفت: ترک چلسی یک شوک بود. جلسه اخراج من فقط 3-5 دقیقه در ساعت 8 صبح به طول انجامید. احساس می‌کردیم در تیم مناسبی هستیم تا به دستاوردهای بزرگ برسیم. حالا چالش جدیدی پیدا کردم و خوشحالم که اینجا هستم. صادقانه بگویم، ما فکر می کردیم مدت بیشتری در چلسی بمانیم و یک تیم بزرگ و متفاوت بسازیم. اخراج چلسی همچنان دردناک است. چلسی برای من مثل یک خانواده بود. ما با هواداران آنجا رابطه خوبی داشتیم. من هنوز دوستان زیادی در چلسی دارم و این تغییری نخواهد کرد.

توخل تجربه زیادی در بوندسلیگا دارد و سابقه مربیگری در پاری سن ژرمن و چلسی را در کارنامه دارد و از این رو مربی شناخته شده ای در فوتبال جهان است.

توخل افکار خاص خود را دارد و طبیعی است که خواهان تغییرات و پیشرفت در ترکیب تیمش است تا با بایرن مونیخ نتایج بهتری کسب کند، هرچند بایرن یکی از آماده ترین و ارزشمندترین تیم های فوتبال امروز جهان است.

بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز باید به مصاف منچسترسیتی برود که دیداری حساس در این مرحله از رقابت ها محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید