بعد از ارژنگ امیرفضلی، نصرالله رادش به سیم پایانی زد

بعد از ارژنگ امیرفضلی، نصرالله رادش به سیم پایانی زد

به سخنان تند نصرالله رادش درباره تجربیات حرفه ای و شخصی اش با بازیگران اشاره می شود.

برترین ها: سخنان تند نصرالله رادش درباره تجربیات حرفه ای و شخصی اش با بازیگران مورد توجه قرار گرفت. نصرالله رادش چند روز پیش در مورد سریال ساعت خوش و نقش ارژنگ امیرفضلی در این سریال مصاحبه ای انجام داد که با واکنش غیرمنتظره این بازیگر مواجه شد. ارژنگ امیرفضلی با انتشار متنی در تایید صحبت های نصرالله رادش به مهران مدیری حمله کرد. حالا نصرالله رادش به دنبال صحبت های ارژنگ امیرفضلی با انتشار ویدئویی جدید به این شایعات دامن زد. نصرولا رادش در این ویدئو به خنده بازیگران سریال ساعت خوش می پردازد.

نصرالله رادش با انتشار ویدئویی گفت: وقتی حداقل 50 درصد از همکارانم (حتی بچه ها را در ساعت شادی می بینم) ناراحت می شوم، اگر از کار کسی خوشت می آید و می خندی ربطی ندارد مجسمه کسی را نساز. با شخصیت آنها همان مردی که می آید و از من تشکر می کند که یک بار به او روحیه دادم. او 30 سال است که تماسی دریافت نکرده است که بپرسد وضعیت مالی شما چطور است، نیمی از افرادی که مشهور هستند بسیار خالی هستند.

رادش در قسمت نظرات این ویدئو در پاسخ به حضار گفت: منظور شما مهران مدیری است. جواب داد: مهران جانم..

جواد رضویان چند هفته پیش در گفت و گو با مهران غفوریان در برنامه شب خس گفت که مدیون نصرالله رادش است و نام رادش او را ترغیب کرد تا در اوایل کارش شعر بنویسد. نصرالله رادش نیز به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که دوست ندارد از او بت و مجسمه ساخته شود.