بهره برداری از ۱۳ هزار کلاس درس جدید در کشور تا پایان سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری موج فارس

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاحیه مدرسه 16 کلاسه خیرساز شیراز گفت: مدرسه جایی است که آینده کشور در آن ساخته می شود پس خیر مدرسه نمی سازد بلکه می سازد. آینده.

و افزود: هرکسی برای ارتقای جایگاه خود آرزوهایی دارد پس جایی بهتر از مدرسه برای تحقق آرزوهایش وجود ندارد پس باید از کانال مدرسه وارد شود.

صحرج گفت: اگر نگران آسیب های اجتماعی هستیم، اگر نگران آینده شغلی هستیم و اگر نگران چیزهای دیگر هستیم، باید از مدرسه شروع کنیم.

و افزود: هر چیزی که برای ما ارزش دارد باید از طریق مدرسه پیگیری کنیم.

عضو کابینه دولت سیزدهم مردمی گفت: در 30 ماهه این دولت بیش از 7 هزار مدرسه را تجهیز، تکمیل و یا نوسازی کرده ایم که بیش از 11 درصد از این مدارس به طور کامل توسط خیرین انجام شده و 56 درصد با همکاری خیرین انجام شده است. مشارکت خیرین و دولت

وی ادامه داد: خیرین نشان داده اند که چالش های کشور با مشارکت قابل اصلاح است و مدرسه سازی یکی از مصادیق عینی مشارکت مردمی است.

صحرایی گفت: تا پایان سال 1403 بیش از 13 هزار کلاس درس و نزدیک به 3 هزار فضای آموزشی جدید ساخته می شود.

وی بیان کرد: شیرازی ها در دنیا زبانزد هستند، در هر کجای دنیا که باشند دلشان به یاد شیراز می تپد و الگویی برای استان های دیگر است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بحث مدرسه سازی سوال بسیار باشکوهی است که خیرین آن را باز کرده اند اما خیرین باید دو کار را انجام دهند. برای افتتاح مدرسه و مدرسه کمکی.

وی با بیان اینکه میزان اشتغال فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای بیشتر از فارغ التحصیلان دانشگاهی است، گفت: در سال تحصیلی آینده برنامه ریزی برای تحصیل 50 درصد هنرجویان در هنرستان ها در دستور کار قرار دارد، اما نکته مهمتر این است که تجهیزات هنرستان ها باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

خاطرنشان می شود: در این مراسم وزیر آموزش و پرورش، استاندار فارس، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس فارس، ابراهیمی از اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، میر باقری سرپرست مدرسه استان – مجمع خیرین سازندگی و… توسط فرج الله اردبیلی نماینده موسس مدرسه مرحوم آذر صابر تجلیل شد.

باید گفت؛ در سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به شیراز، یکی از مجهزترین مدارس خیریه کشور با زیربنای 2450 متر مربع به بهره برداری رسید.

مدرسه زنده یاد سرکار خانم آذر صابری یکی از مدرن ترین و مجهزترین مدارس می باشد که با 340 میلیارد ریال وام در زمینی به مساحت 1800 متر مربع و با زیربنای 2450 متر مربع در سه طبقه ساخته شده است.

این دبستان ویژه دارای 16 کلاس درس، 4 کلاس، نمازخانه آزمایشگاه، اتاق خلاق است و حیاط آن کاملاً پوشیده از چمن مصنوعی است.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها