تاکنون در پرونده چای دبش ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده اند

رئیس قوه قضائیه:

بر اساس اعلام رئیس قوه قضاییه، از زمان تشکیل پرونده در پرونده چای دباش تاکنون 45 نفر تفهیم اتهام شده و تعدادی نیز در همان روز احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری موج


محسنی آژه ای افزود: سوال این پرونده ابتدا در دولت و سپس در دولت مطرح است قضایی مطرح شد و معاون اول رئیس جمهور هم خبر را شنید و پیگیر خبر شد و چون جنایت هنوز حل نشده بود عده ای را جابجا کردند.

وی بیان کرد: گزارش به بازرسی ویژه رسید و آقای درویشیان موضوع را در بازرسی در سراسر کشور پیگیری و سپس وزارت اطلاعات کار دنبال شد.

محسنی عده ای با بیان اینکه موضوع و مشکل بسیار مهم است و بیش از سه میلیارد دلار دخیل است، گفت: ده ها و صدها استعلام و بازرسی انجام شد، موضوع به طور دقیق بررسی شد و با بررسی های دقیق، اتهام جدیدی مطرح شد. ، که آن را تقلبی کرد.

وی افزود: از روزی که پرونده مطرح شد با جدیت پیگیری می شود و در نظام جمهوری اسلامی اگر فردی مرتکب جرمی شود قابل چشم پوشی نیست.

رئیس قوه قضائیه وی تصریح کرد: پرونده تشکیل و هشت نفر از جمله وزیر و معاون وزیر مجرم شناخته شدند و حکم صادر شد.

همچنین وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به موضوع سد خرسان در پاسخ به یکی از دانش آموزان عنوان کرد که اگر پروژه ای دارای مسائل زیست محیطی باشد قوه قضاییه نمی تواند روی محیط زیست کار کند و اگر پروژه مغایر با ضوابط زیست محیطی باشد. وی بیان کرد: در این مرحله دادستان می تواند وارد شود و در صورت اتحاد و همفکری همه مسئولان استان می توانند در این زمینه تصمیم درستی بگیرند.

آژه ای تصریح کرد: قوه قضاییه نمی تواند در محل پروژه دخالت کند و در صورت موافقت مسئولان استانی در استان شما بسیاری از مشکلات در خود استان حل می شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها