تاکنون ۷ نفر در رابطه با پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش دستگیر شده‌اند

سخنگوی فراجا:

بنا بر اعلام سخنگوی فراجا، تعداد مظنونان بازداشت شده پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش به ۷ نفر رسید.


به گزارش خبرگزاری موج، سردار سعید منتظرالمهدی روز دوشنبه با حضور در صحنه جرم گفت: کارآگاهان در ادامه اقدامات و ارتباطات فنی در سه حوزه اطلاعاتی، آزمایشگاهی و میدانی هفت نفر از مظنونان پرونده را طی عملیات‌های جداگانه تا پاسی از شب گذشته در نقاط مختلف کشور دستگیر کردند.

به گفته او، در این زمینه ابعاد تازه‌ای از فرایند کشف ایجاد شد. کماکان تحقیقات به صورت جدی در حال انجام است. شواهد و قرائن حکایت از ا خبار امیدوارکننده در قطعیت در کشف جرم را دارد.

سخنگوی فراجا شب گذشته ۲۳ مهر گفته بود که کارآگاهان درباره قتل داریوش مهرجویی به سرنخ‌های جدیدی رسیدند و در این رابطه چهار نفر مظنون شناسایی و ۲ نفر دستگیر شدند.

گفتنی ایت که داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران، ۲۲ مهر در ویلایی در فردیس کرج به همراه همسرش به قتل رسید. مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز ساعت یک بامداد ۲۳ مهر اعلام کرد که علت فوت این کارگردان از سوی پلیس در دست بررسی است و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

 

بیشتر بخوانید:

تشییع پیکر داریوش مهرجویی و همسرش چهارشنبه برگزار می‌شود

چهار مظنون در پرونده قتل داریوش مهرجویی شناسایی شدند

جزئیات جدید از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش / نحوه قتل و درگیری مهرجویی با قاتلان



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید