تا مهرماه امسال ۳۰۰ کلاس درس جدید تحویل نظام آموزشی می شود

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل:

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اعلام کرد: با تکمیل پروژه های جدید تا مهرماه امسال 300 کلاس درس جدید به آموزش و پرورش این استان تحویل می شود.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

بهزاد محمدی هلافلو از جمع آوری کامل مدارس پیوندی بیش از 10 دانش آموز استان اردبیل تا آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: هم اکنون مراحل جمع آوری 44 مدرسه اتصال دهنده و ساخت واحد آموزشی لازم در حال تکمیل و اجراست. .

وی ارتقای سرانه فضای آموزشی، به روز رسانی تجهیزات مدارس و تلاش برای هوشمندسازی مدارس را سه راهکار اصلی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل عنوان کرد و افزود: در این راستا 270 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. تاکنون با اولویت خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی برای تجهیز مدارس استان هزینه شده است و حدود 300 میلیارد ریال تجهیزات نیز در مرحله خرید قرار دارد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل تصریح کرد: همچنین از اواسط خردادماه و در شرایط مساعد جوی، آسفالت و ایزوگام مدارس شناسایی شده و اولویت دار استان با صرف 250 مورد آغاز می شود. میلیارد ریال

بخاری های گازی از مدارس استان اردبیل جمع آوری می شود

وی نوسازی سیستم گرمایشی و حذف بخاری های گازی کلیه مدارس و تجهیز آنها به سیستم گرمایش مرکزی مدرن را از جمله اقدامات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل تا آغاز سال جدید برشمرد. در سال تحصیلی مهرماه اظهار داشت: در این زمینه با اختصاص 500 میلیارد ریال سامانه گرمایشی استاندارد مجهز به پکیج و رادیاتور در مدارس استان راه اندازی می شود.

محمدی حلافلو با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری جشن بزرگ بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در 7 اردیبهشت ماه گفت: همزمان با بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل، 2 مدرسه ششم کلاسه در روستای نوران اردبیل و مدرسه 9 کلاسه در گرمی افتتاح می شود.

جنبش ناصری برای آموزش مدارس در اردبیل راه اندازی شد

وی افزود: برخی از خیرین توان مالی ساخت مدرسه را ندارند اما دوست دارند در این کار خیر مشارکت کنند و برای جلب حمایت آنها، این گروه از خیرین می توانند از طریق توسعه یافته هزینه ساخت مدرسه را در قالب ساخت یک مترمربع تامین کنند. سیستم اینترنتی یا خرید میز، صندلی، کامپیوتر و سایر نیازهای آموزشی مدارس.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز گفت: هزینه ساخت مدارس افزایش یافته و هر متر مربع فضای آموزشی حدود 170 میلیون ریال هزینه دارد و بر این اساس همه خیرین قادر به ساخت و ساز نیستند. تکمیل مدرسه و به همین دلیل جذب و جذب خیرین مدرسه ساز برای مشارکت در مدرسه سازی در رأس برنامه های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به دعوت از صاحبان کارخانجات و بنگاه های تجاری و واحدهای تولیدی و صنعتی و استفاده از ظرفیت نظام مهندسی، نظام پزشکی، نهادها، سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در راستای تحقق آنها مسئولیت اجتماعی برای حضور در جشنواره امسال، افزود: از این دعوت به دلیل فعالیت خیرخواهانه آنها در ساخت و تجهیز مدارس استقبال می کنیم.

محمدی حلافلو تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردمی، جلب کمک خیرین و آحاد مردم در اولویت است و این اقدام می تواند پاسخگوی نیاز فضاهای آموزشی استان باشد و بر این اساس شناسایی شده است. یکی از اهداف اصلی جشنواره خیرین استان اردبیل است



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها