تکمیل 801 کلاس درس جدید در سیستان و بلوچستان


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890051

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان پیشنهادی؛

میشم لکزایی از ساخت، تکمیل و تحویل 801 کلاس درس تا قبل از مهر 1401 در شهرها و مناطق سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میشم لکزایی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصرمون با بیان اینکه این تعداد کلاس درس برای سال تحصیلی جدید برای استفاده دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد، گفت: این تعداد کلاس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. در سال جاری نزدیک به 1500 کلاس درس را آماده بهره برداری خواهیم کرد و این روند را با جدیت تمام ادامه خواهیم داد تا هر سال تعداد کلاس های درس را افزایش دهیم.

لاک زایی تصریح کرد: این تعداد کلاس درس با وام های دولتی، طرح محرومیت زدایی و مشارکت خیرین ساخته و تجهیز شد.


وی افزود: با تخصیص به موقع اعتبارات و افزایش 100 درصدی نسبت به سال گذشته و همچنین مشارکت موثر و حضور خیرین ارزشمند، گام های بلندی در جهت تحقق هر چه بیشتر عدالت آموزشی در هر نقطه از استان خواهیم برداشت. .


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: شاخص آماری جمعیت دانش آموزی در سیستان و بلوچستان و رشد چشمگیر این شاخص نسبت به سایر استان های کشور باعث شد تا در حوزه ساخت و ساز کار شود. و رفع نیازهای کلاس دو چندان دشوار است. اما با بهره گیری از فرصت های پنهان و آشکار به دنبال استانداردسازی فضاهای آموزشی و ایجاد کلاس درس برای هر دانش آموز استان هستیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید