تحرکات فرانسه، آلمان و انگلیس در «وعده صادق» به حسابشان نوشته می‌شود

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد:

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: فرانسه، آلمان و انگلیس که در شب عملیات صادق هواپیما گرو گذاشتند، فکر نکنند که همه چیز تمام شده و رفته است. همه این اقدامات در حساب آنها ثبت می شود.

به گزارش خبرگزاری موج


سردار اسماعیل کانی فرمانده نیروی قدس سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرلشکر محمدهادی حاجی رحیمی گفت: زمانی که طوفان الاقصی شروع شد، همه تحلیلگران برجسته نظامی جهان حداکثر زمانی را دیدند که فلسطینی ها توانستند دو برابر را تحمل کنند. ماه و امروز هفت ماه از آن می گذرد.

وی افزود: اختیارات مقاومت اما امروز اعلام می کنند که وضعیت ما با کمی تغییر مانند شروع طوفان الاقصی است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به عملیات یک قول صادقانه ، تصریح کرد: این عملیات ویژگی های خاص خود را داشت. علیرغم محرمانه نبودن و علنی بودن این عملیات، تمامی امکانات رژیم صهیونیستی که جوهره تاسیسات نظامی جهان است و تمامی امکانات آمریکا و ناتو به منصه ظهور رسید، تنها 7 تا 8 گروه کشتی ها در دریای سیاه مستقر شدند.

وی یادآور شد: بالغ بر 200 فروند هواپیما از ابتدای شب تا پایان عملیات در آسمان منطقه حضور داشتند. متراکم ترین نقطه دنیا از نظر پدافند هوایی همان منطقه ای بود که برادران شما در آن عملیات می کردند که در تاریخ و جهان بی سابقه است.

سردار کاآنی تصریح کرد: فرانسه، آلمان و انگلیس که در شب عملیات صادق وعده هواپیما داده بودند، فکر نکنند همه چیز تمام شده و رفته است. حسابشون سر جایش هست

وی تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا که برای دفاع از رژیم صهیونیستی خود را پاره پاره کرد، رسما اعلام کرد که وارد درگیری نمی شود. پیام عملیات، وعده و پیام صادقانه جمهوری اسلامی به همه عاشقان آمریکا در سراسر جهان بود. آنها با چشمان باز دیدند که اتکا به آمریکا چقدر برایشان به ارمغان آورده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: پیام جمهوری اسلامی به همه کسانی که در منطقه و خارج از منطقه به آمریکا برای حفظ آنها اعتماد کرده‌اند این است که بهتر است کمی عقل سلیم را به کار گیرند و بدانند که آمریکا از همه محافظت خواهد کرد. دیگر از رژیم صهیونیستی دفاع نخواهد کرد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها