ترکیب احتمالی استقلال برای بازگشت به اوج

با توجه به محرومیت روزبه چسمی و صالح حردانی، کادر فنی استقلال مجبور به ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی خود شده است که طی آن قرار است رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان پس از محرومیت خود به جمع یازده نفره اضافه شوند.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازگشت به اوج

* پس از ثبت کلین شیت دیگر از حسینی، کاپیتان استقلال حالا به دنبال بسته نگه داشتن دروازه مقابل فولاد کار نشین است تا در جدول گلزنان لیگ به مسیر خود بازگردد و ستون فقرات تیمش برای بازگشت به اوج باشد.

* روزبه چشمی این دیدار را به دلیل محرومیت از دست داد و نکونام چاره ای جز ایجاد تغییرات در تیم خود ندارد. با بهبودی آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا از مصدومیت، انتظار می رود این دو بازیکن از ابتدا بتوانند برای استقلال به میدان بروند. محمدحسین مرادمند دیگر مدافع آبی پوشان است.

* صالح حردانی با کارت زردی که دریافت کرد چهار کارت زرد دریافت کرد و این بازی را از دست داد تا میلاد فهرالدینی در سمت راست برای آبی ها به میدان برود. ابوالفضل جلالی که برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ رقابت جدی با ریکاردو آلوز دارد همچنان گزینه اول نکونام در سمت چپ است.

*زبیر نیک نفس در زمان مصدومیت مهدی پور وظیفه بستن کمربند خط میانی تیمش در مرکز زمین را بر عهده داشت و قرار است امروز او و آرش رضوی مقابل خط هافبک فولاد صف آرایی کنند.

* پس از سوپرگل تماشایی که جلال الدین مشاریپوف در بازی قبلی مقابل ذوب آخان به ثمر رساند، یکی از امیدهای گلزن تیمش در بازی امروز مقابل فولاد محسوب می شود.

* نکونام همانند بازی های اخیر تیمش در خط حمله با سیستمی که در زمین تعیین شده تیمش را به میدان خواهد فرستاد. مهرداد محمدی امیدوار است پس از دو بازی ناکامی در گلزنی و گلزنی به فرم بازگردد. گوستاوو بلانکو که در دیدار قبلی ناجی آبی ها بود امروز در نوک خط حمله بازی می کند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، میلاد فحردینی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضوند، جلال الدین مشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاو بلانکو