تمایز عجیب پسر پرسپولیس مربی استقلال

تمایز عجیب پسر پرسپولیس مربی استقلال

امیر پارسا رجبی جوان پرسپولیسی است که در سومین فصل حضورش در قرمزها حضور دارد. او به تیم سایپا که آکادمی معتبری در فوتبال ایران دارد اضافه شد و از رده جوانان کار را در این تیم دنبال کرد.

حالا به خاطر صحبت های حمید رجبی هواداران پرسپولیس می خواهند این بازیکن جوان را در فضایی احساسی رها کنند. سوالی که البته آینده یک بازیکن جوان را مشخص می کند. با این حال هواداران پرسپولیس مدعی هستند اگر این بازیکن استعداد داشته باشد با توجه به طعنه های پدرش (حمید رجبی) به قرمزها، بهتر است به باشگاه استقلال برود.

در همین رابطه با یکی از اعضای آکادمی و باشگاه پرسپولیس و تصمیم آن ها صحبت کردیم که برداشت جالبی در این باره داشت: زمانی که امیر پارسا به پرسپولیس پیوست، پدرش در تیم فولاد خوزستان بود. او از سایپا به باشگاه پرسپولیس راه یافت و در همان مرحله امتیاز گرفت. این در حالی است که سایپا به عنوان یکی از آکادمی های شناخته شده معمولا در انتخاب بازیکنان وسواس زیادی دارد و با توجه به مسئولیت سنگینی که بر دوش داریم، در پرسپولیس هم همین اصول سختگیرانه تر است.

وی ادامه داد: حضور امیر پارسا در پرسپولیس هرگز به کمک پدرش نبوده و در سه فصل حضورش در این تیم عملکرد فنی قابل قبولی داشته و در پست هافبک (دفاعی) عمل می کند و ثابت است حضور در اکثر مسابقات به لطف کیفیت آن. ما نمی خواهیم وارد بحث شویم. البته این سوالات دیکته شده! برای ما ارزش فنی و اخلاقی بازیکن در اولویت است و نمی گوییم شغل و سمت پدرش چیست، مهم نیست، اما برای انتخاب بازیکن و دریافت، ویژگی های فنی و اخلاقی خودش را ملاک قرار می دهیم. پیراهن ارزشمند پرسپولیس او هرگز به خانواده اش اعتماد نکرد و در این چند سال کمتر او (پدر امیر پارسا رجبی) را در ورزشگاه می بینیم. با این حال، آینده بازیکن در این سن نباید بر جو مقابل او تأثیر بگذارد. البته اگر سرمربی تیم صلاح بداند و ویژگی های لازم برای همراهی تیم را داشته باشد در تیم حضور خواهد داشت و این برای همه فوتبالیست ها صدق می کند. بالاخره اینجا پرسپولیس است و پیراهن او در هر رده ای ارزش و جایگاه بالایی دارد و سعی می کنیم آن را حفظ کنیم.

نکته جالب توجه این است که کمال سوگادا نیا، هافبک دفاعی پرافتخار و محبوب پرسپولیس، دایی امیر پارسا رجبی نیز هست.