مقام معظم رهبری یک بار دیگر تمایز بین مردم و شورشیان را تعریف کردند


ساعت: 09:36
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901072

رئیس شورای اسلامی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در این شرایط حساس بسیار روشنگر، حکیمانه، هوشمندانه و دقیق بود و ایشان بار دیگر تمایز مردم و معاندین را مشخص کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدبکر کلیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 مهرماه) گفت: ابتدا به رئیس جمهور و همراهانش که امروز باید از پیشنهادی دفاع کنند، خوش آمد می گویم. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای اسلامی شهر حضور یافتند.

وی گفت: همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن اصغری(ع) را تسلیت عرض می کنم. همچنین پیش از آغاز امامت پیامبر اکرم (ص) بر مسلمانان و شیعیان این پیامبر و حق جویان حق و عدالت در سراسر جهان درود می فرستم.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در این شرایط حساس بسیار روشنگر، حکیمانه، هوشمندانه بود. و دقیق و او یک بار دیگر تمایز بین مردم و شورشیان را مشخص کرد

قالیباف تاکید کرد: تکلیف همه ما مشخص شده و مقام معظم رهبری راه درست را برای همه علاقمندان به ایران و انقلاب اسلامی مشخص کرده اند و تکلیف همه ما روشن است.

رئیس شورای اسلامی شهر تصریح کرد: امیدوارم همه بتوانیم در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری به سمت ایرانی قدرتمند حرکت کنیم و با دشمنان انقلاب اسلامی که از سینه خود در مقابل ما دفاع کرده اند مقابله کنیم و نقشه آنها را خنثی کنیم. قبل از.

دیدگاهتان را بنویسید