عشق قدیمی پسر عمو و پسر عمو جای خود را به شوهر ناراضی داد

متهمان که از نوجوانی همدیگر را دوست داشتند، از آنجایی که هر کدام سرنوشت دیگری پیدا کرده بودند و نمی توانستند ازدواج کنند، در نهایت تصمیم به کشتن شوهر این زن گرفتند.

این قتل دو سال پیش اتفاق افتاد و با پیدا شدن جسدی در کنار یکی از بزرگراه‌های تهران، صفحه اول پرونده او در پوشه رنگی قرار گرفت. ماموران کلانتری با بررسی مدارک هویتی متوجه شدند که این مرد 50 ساله دارای همسر و فرزند است.

با مشخص شدن موضوع، ماموران به سراغ همسرش به نام لاله رفتند. او در اصل گفت: دیشب زنی به همسرم زنگ زد و از او خواست بیرون. همسرم در حالی که مشروب می خورد به سختی حاضر شد و از خانه خارج شد و دیگر برنگشت.

با مشکوک شدن ماموران به همسر مقتول، به سراغ فرزندان مقتول رفتند و اظهارات آنها ماجرا را پیچیده تر کرد.

پسر بزرگ مقتول گفت: پسر عموی مادرم دیشب به خانه ما آمد و پس از چند ساعت رفت. بعد از آن مادرم به من و برادر و خواهرم پول داد تا از داروخانه محل دارو بخریم. نزدیک به یک ساعت بیرون از خانه بودیم و وقتی برگشتیم دیدیم پدرم در خانه نیست و دست و لباس مادرم خون آلود است. روی فرش و در و دیوار خون می پاشید و مادرم در حالی که گریه می کرد با دستمال خیس خون را پاک می کرد.

وی در ادامه افزود: از مادرم پرسیدم چه اتفاقی افتاده و او گفت که پدرت با من دعوا کرد و مرا کتک زد و رفت، با اینکه دستان مادرم خونی بود اما خونی که در خانه ریخته شد بسیار بیشتر از آن چیزی بود که از دست مادرم می ریخت. دست ها.

پلیس سپس به سراغ فرزند دیگر مقتول رفت و او گفت: وقتی برگشتیم مادرم خیلی ناراحت بود و مدام گریه می کرد. بعد از اینکه کمی آرام شد ما را تهدید کرد که اگر پلیس چیزی از شما پرسید بگویید پدرم مست بود و دو موبایل داشت وگرنه من دستگیر می شوم و شما سه نفر را بیرون می کنند.

از سوی دیگر پلیس با ردیابی تلفن همراه مقتول متوجه شد لاله 10 روز قبل از حادثه با ارسال پیامکی همسرش را تهدید به مرگ کرده است.

با تحقیقات پلیسی و شهادت فرزندان مقتول، لاله به اتهام قتل همسرش دستگیر شد.

بعداً مامورانی که در جریان تحقیقات به کریم پسر عموی لالا مشکوک شده بودند نیز او را زیر نظر گرفتند و مشخص شد که او خواستگار لالا قبل از ازدواج بوده است و وقتی لالا بچه ها را از خانه برای خرید دارو از آتاری فرستاده، آنتن موبایل آن یک آنتن است در این منطقه.

به این ترتیب کریم نیز دستگیر شد، اما او نیز مانند لاله اتهام قتل را رد کرد و گفت: «کار من جمع‌آوری زباله است و در آن زمان اصلاً در آن منطقه نبودم. در منطقه جنت آباد زباله جمع آوری می کرد».

پزشکی قانونی سپس در گزارشی گزارش داد: مقتول با ضربات متعدد چاقو کشته شده است. آزمایشات سم شناسی دارویی سموم آمفتامین و متادون را شناسایی نکرد، اما کلونازپام در محتویات معده متوفی یافت شد.

انکار لال تا زمانی بود که یکی از همدستانش به بازپرس گفت که وقتی لاله را به زندان آوردند، گفت که کلونازپام را به شوهرش داده است و این دارو در گزارش سم شناسی شناسایی نشده است.

با جمع بندی تحقیقات و مستندات به دست آمده، بازپرس کیفرخواست لاله و کریم را به اتهام مشارکت در قتل عمد و مشارکت در جنایت منجر به مرگ صادر کرد و هر دو متهم به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید