اعدام همزمان دختر عمو و پسر عمو که با هم زنا کردند

همسر رحمانعلی مدعی است که وی در زمان جنایت حضور نداشته و فردی که به قصد سرقت وارد خانه آنها شده همسرش را کشته است. اما در تحقیقات تیم جنایی ادعای همسر مقتول باطل شد. این تا زمانی بود که در تحقیقات مشخص شد عشرت همسر مقتول با پسر عمویش مهدی رابطه پنهانی داشته است. بنابراین هر دو دستگیر و به قتل اعتراف کردند.

مهدی در این خصوص گفت: وضعیت مالی بدی داشتم، عشرت به من کمک مالی کرد اما چند روز بعد با من تماس گرفت و گفت که شوهرش از ماجرا با خبر شده است. او مرا ترساند و گفت باید رحمان علی را بکشیم. روز حادثه به خانه آنها رفتم. با چوب به سر شوهرش زدم. با هم دعوا کردیم و عشرت چندین بار با لوله آب به شوهرش زد و باعث مرگ او شد. سپس از من خواست که آنجا را ترک کنم تا بتواند قتل را در حین سرقت به صحنه ببرد.

پس از اعتراف دو متهم به قتل خود، وی به بازسازی صحنه جنایت پرداخت و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده آنها برای صدور حکم به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. پدر و مادر رحمانعلی در دادگاه به دنبال انتقام بودند اما دختر مقتول خون پدرش را بخشید.

با توجه به درخواست قصاص اولیای دم و اعترافات متهمان به جرم ارتکابی و مستندات پرونده، هر دو متهم به قصاص محکوم شدند. با تایید این حکم در دیوان عالی کشور، عشرت و پسر عمویش سحرگاه چهارشنبه گذشته در زندان به دار آویخته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید