تبرها به 2 زن کرمانی بعد از مراسم عروسی / پسر عمو تیراندازی کردند

تبرها به 2 زن کرمانی بعد از مراسم عروسی / پسر عمو تیراندازی کردند

روز جدید پسر جوان در اقدامی هولناک 2 زن را در فاریاب کرمان کشت.

شنبه شب مرد جوانی در شهرستان فاریاب در جنوب کرمان 2 زن را کشت. مقامات محلی با تایید این رویداد می گویند هویت قاتل مشخص است و به دنبال او هستند و انگیزه قتل نیز اختلاف خانوادگی است.

شهرستان فاریاب در 330 کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد و آنطور که گزارش شده، درگیری در شهرستان رودبار جنوبی در مراسم عروسی آغاز شد اما قتل در شهر فاریاب رخ داد.

یکی از مسئولان آگاه محلی در شهرک فاریاب با بیان اینکه قتل 2 زن در آن شهر توسط پسرعموی یکی از این زنان به دلیل اختلاف خانوادگی بوده است، تاکید کرد که هویت قاتل مشخص است و تحت تعقیب قرار دارد. و تلاش برای دستگیری این فرد ادامه دارد

وی تصریح کرد: این زنان شنبه شب برای شرکت در مراسم عروسی به رودبار جنوب رفته بودند که پسر عموی یکی از آنها در حاشیه مراسم عقد به رابطه زنان مشکوک شد و قصد داشت این دو زن را با خودرو سواری کند. به فاریاب که نزدیک این شهر است دچار سانحه واژگونی شد.

این مقام آگاه تصریح کرد: پس از واژگونی این افراد با کمک اهالی روستای منطقه از خودرو بیرون کشیده شدند اما مرد جوان که مشاهده کرد خودرو تصادف کرده و نمی تواند زنان را به مقصد برساند، استفاده کرد. کمربند ایمنی دو زن را می کشد و از صحنه فرار می کند.

وی بیان کرد: هویت قاتل مشخص است و تلاش برای دستگیری وی توسط ماموران پلیس آگاهی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید