انتقام مرگبار عمو / قتل با تیراندازی در زاهدان

انتقام مرگبار عمو / قتل با تیراندازی در زاهدان

روز جدید فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان شهرستان سراوان، قاتل فراری پس از 4 سال زندگی مخفیانه در شهرستان دستیاری دستگیر و به قتل عمویش اعتراف کرد.

سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: آذرماه سال 97 در پی قتل مسلحانه مرد میانسال در شهرک جالک شهرستان سراوان، دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. در تحقیقات تخصصی کارشناسان پزشکی قانونی پلیس آگاهی قاتل خواهرزاده مقتول شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم برای فرار از دست قانون از سراوان به مکان نامعلومی متواری شده بود، تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه وی و دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان پلیس سرنخ هایی از محل اختفای وی را با ماموران آگاهی در میان گذاشتند. قاتل در شهرستان دشتیاری پیدا شد.

سردار طاهری گفت: سرانجام با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری در یکی از روستاهای شهرستان دشتیاری شناسایی و متهم پس از 4 سال متواری در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان سراوان و در تحقیقات ویژه پلیسی به قتل انتقام جویانه عمویش اعتراف کرد. متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید