تنها خرید یحیی، بازگشت لوکادیا به پرسپولیس؟

تنها خرید یحیی، بازگشت لوکادیا به پرسپولیس؟

پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی که با برتری یک بر صفر قرمزها همراه بود، بسیاری از رسانه های داخلی از تمایل لوکادیا برای پیوستن به پرسپولیس و پیشنهاد این باشگاه به او صحبت می کردند. پس از این دیدار گل محمدی رسما این موضوع را تایید کرد و پیشنهاد باشگاه به مهاجم هلندی مشخص شد.

در اینکه لوکادیا بازیکن موثری برای پرسپولیس خواهد بود شکی نیست اما چرا کادر فنی و مدیریت باشگاه به جای لوکادیا به بازیکنان تازه وارد تیم اصلی نگاه نمی کنند؟ بازیکنان تیم اول با هزاران امید و رویا وارد زمین فوتبال شده اند و مشتاقانه منتظر روزی هستند که حتی برای دقایقی در لیگ برتر خودی نشان دهند.

حال، چرا پولی را که برای لوکادیا خرج می شود، صرف نیروهای مستعد داخلی نمی کنیم؟ چه زمانی باید بازیکنان تیم اول را ببینیم؟ وقتی آنها چنین چیزی را می بینند، ممکن است برای همیشه فوتبال را کنار بگذارند. چون فکر می کنند در این فوتبال جایی ندارند و بهتر است به شغل یا ورزش دیگری تغییر کنند.

یحیی گل محمدی در این فصل از بازیکنان جوان بیشتری استفاده کرده و نتایج بدی نمی گیرد. بهتر است اوبه همین روش را ادامه دهد و بهترین ها را از رده پایه انتخاب کند و با بزرگسالان تمرین کند تا با شرایط بازی در لیگ برتر آشنا شوند و در آینده سرمایه ای برای بازیکنان باشند. تیم ملی به یاد داشته باشیم که جام جهانی آینده باید فرصتی برای بازیکنان جوان تر و شاداب تر باشد.