بازگشت موقت لوکادیا به پرسپولیس؛ آقای گل دنبال راه چاره است

در حالی که پرسپولیسی ها برای دربی پایتخت نود و نهم مقابل استقلال تمرین می کنند، از شب گذشته یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس تصمیم گرفت به طور ناگهانی ایران را ترک کند و به بهانه دیدار با خانواده اش قصد دارد راهی اسپانیا شود.

این بازیکن شب گذشته و امروز برای خروج از تهران به فرودگاه امام خمینی رفت اما به دلیل عدم صدور مجوز مالیاتی ممنوع الخروج شد و به همین دلیل همچنان نتوانست از کشورمان خارج شود.

برخی مسئولان پرسپولیس ناظر بر این موضوع اعلام کردند که لوکادیا دقایقی قبل از فرودگاه امام خمینی (ره) به محل سکونت خود در تهران بازگشته است اما همچنان پایش را در کفشی گذاشته که برای دیدار با خانواده اش تهران را ترک کند. همزمان ویدئوی کوتاهی از همسر لوکادیا در اینترنت منتشر شد که از آن مشخص است که او مریض نیست و صحبت های لوکادیا توجیه او برای بودن در کنار همسرش است!

لوکادیا که یکی دو ماه پیش شایعه خروج از ایران به گوش می رسید، حالا در حال برنامه ریزی برای اجرای این شایعه است و به نظر می رسد فشارهای بین المللی در این زمینه تاثیری نداشته است، بنابراین از بند اضطراری که فیفا به آن پایبند است استفاده می کند. ، به احتمال زیاد قرارداد خود را با قرمزها فسخ می کند.

از طرفی پرسپولیسی ها امیدوارند نظر لوکادیا را عوض کنند و در آخرین تمرین قبل از بازی استقلال به همراه ارتش سرخ بروند تا بتوانند از این بازیکن در دربی 99 استفاده کنند.

یحیی گل محمدی در عین حال برنامه های ویژه ای برای استفاده از لوکادیا در دربی داشت و اگر قرمزها بتوانند این مهاجم را متقاعد کنند که به تمرینات بازگردد، شاید حتی شماره 4 پرسپولیس روز سه شنبه به مصاف استقلال برود. هر چه که باشد فردا برای پرسپولیس و یورگن لوکادیا تعیین کننده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید