پرسپولیس هم قهرمان شد لوکادیا آقای گل!

پرسپولیس هم قهرمان شد  لوکادیا آقای گل!

درخشش یورگن لوکادیا یکی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس را نیز تحت تاثیر قرار داد. محمود شفیعی ضمن تمجید از عملکرد مهاجم هلندی پرسپولیس می گوید: در حال حاضر پرسپولیس با یک مهاجم خوب قرارداد بسته است که بدون شک می تواند با حضورش در این تیم تفاوت را برای این تیم رقم بزند. موفق شد به تیم پرسپولیس بپیوندد.

وی ادامه می دهد: معمولا یک خارجی برای وارد شدن به ترکیب تیم جدید حتی در ایران نیاز به زمان دارد اما لوکادیا خیلی سریع در تیم جا گرفت و با بچه ها کنار آمد. او در 4 مسابقه توانست 4 گل برای تیمش به ثمر برساند و پرسپولیس را به صدر جدول برساند. دقیقا نمی دانم پرسپولیس برای خرید این مهاجم هلندی چقدر هزینه کرده است، اما او واقعا به هر قیمتی می ارزد. اگر به فرم کوبنده و عزت نفس بالای یورگن لوکادیا دقت کنید متوجه تفاوت او با سایر مهاجمان خارجی معمولی که به ایران آمده اند خواهید شد.

هافبک سابق پرسپولیس تصریح کرد: فکر می کنم سایر مهاجمان پرسپولیس هم می توانند از این مهاجم الگو بگیرند. مهدی عبدی و حامد پاکدل هم بازیکنان خوبی هستند که باید با لوکادیا رشد کنند و پیشرفت کنند. شیخ دیاباته هم خریداری شد و امیدوارم در این تعطیلات برای لیگ برتر آماده شود. حضور دیابه در جمع بازیکنان پرسپولیس می تواند کمک زیادی به این تیم کند.

شفیعی در خصوص عملکرد سایر بازیکنان جدید پرسپولیس نیز خاطرنشان می کند: بازی با پرسپولیس شرایط خاصی دارد و مسئولیت زیادی برای بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید ایجاد می کند. با این حال به نظر من بازیکنان جدید در 6 هفته اول عملکرد خوبی داشتند و نشان دادند که جزو بهترین های ایران برای پیوستن به پرسپولیس هستند. در مورد این بازیکنان تصور می شد که باید کمی صبر کنیم تا با سایر اعضای تیم تطبیق پیدا کنند و یا اینکه این تیم به چند هفته زمان نیاز دارد تا هماهنگی لازم را به دست آورد و بتواند بهترین عملکرد را ارائه دهد. اما خدا را شکر شاگردان یحیی گل محمدی خیلی زود به هماهنگی رسیدند و حالا می بینید که بالای جدول را تصاحب کرده اند.

او درباره تعطیلی لیگ برتر و تاثیر آن بر پرسپولیس هم می گوید: چاره ای نیست. این تنها گزینه تیم ملی در فیفا است و در هر شرایطی تیم ایران در اولویت است. البته مشخص است که این تعطیلی ممکن است تیم هایی مانند پرسپولیس را که در مسیر پیروزی و موفقیت قرار داشتند، تحت تاثیر قرار دهد اما باشگاه پرسپولیس همیشه در خدمت تیم ملی بوده است. پرسپولیس همیشه بیشترین بازیکن ملی پوش را در اختیار تیم ملی قرار داده است و این بار چند بازیکن راهی اردوی این تیم شدند. با این حال می توان بازیکنان دیگری را از پرسپولیس دعوت کرد.

شفیعی در نهایت شرایط پرسپولیس در این فصل و شانس قهرمانی این تیم را یادآور می شود: پرسپولیس در این فصل شانس اول قهرمانی را دارد. نفرات خوبی جذب شده اند و کاردان سرمربی با تجربه در راس این تیم دیده می شود. به نظر می رسد آنها نسبت به سایر تیم ها قدرت بیشتری دارند و بر این اساس می گویم اگر پرسپولیس در طول فصل دچار مشکلات مالی یا حاشیه ای نشود، به راحتی قهرمان لیگ بیست و دوم می شود. امیدوارم مدیران و کادرفنی باشگاه به این دو مورد رسیدگی کنند تا در پایان فصل پرسپولیسی ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند و هواداران را خوشحال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید