ادای احترام تیم ذوب آهن به قهرمان #قهرمان قبل از بازی با فجر سپاسی

ساعت: 19:21
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797653

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: مسئولان، بازیکنان، مربیان و اعضا دو باشگاه و هواداران با آرمان های این شهید بزرگوار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یارانش، مراسم یادبود این سردار خستگی ناپذیر و الگوی صداقت، شهادت و پیروی از ذوب قبل از فوتبال برگزار شد. آهن در مقابل فجر سپاسی اتفاق می افتد.

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: مسئولان، بازیکنان، مربیان و اعضای هر دو باشگاه و هواداران به آرمان های این شهید بزرگوار افتخار می کنند.

وی افزود: همچنین حضور تیم فوتبال ذوب آهن در زمین با جلدی که تصویر سردار دلا و مرد حاضر در زمین حکاکی شده بود.

رمضانی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده در این بازی به مناسبت گرامیداشت شهادت حاج قاسم، نصب پرچم بزرگ سردار سلیمانی بر روی سکوهای ورزشگاه بزرگ فولادشهر است.

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با بیان اینکه سردار سلیمانی مردمی است، گفت: این باشگاه با همکاری حوزه مقاومت شهید تندگویان ذوب آهن برنامه های متعدد و فعالیت های متنوعی در این زمینه انجام می دهد.

وی گفت: بر اساس مسئولیت های اجتماعی باشگاه تعدادی از کودکان سندروم در این مسابقه شرکت می کنند و بنر حمایت از خانواده های تحت حمایت کمیسیون کمکی نصب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید