فجر سپاسی / نبرد برای انتقام و احتمال غافلگیری

ساعت: 14:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793049

در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال، تیم های آلومینیوم و فجر شهید سپاسی در اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; با برگزاری رقابت های مقدماتی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، هم اکنون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر تیم ها به جدول رقابت ها اضافه شدند و رقابت های این مرحله در روزهای یکشنبه و دوشنبه با 16 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود. . روز یکشنبه 28 آذرماه ساعت 14 تیم آلومینیوم در شیراز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان فجر شهید سپاسی است.

آلومینیوم سازانی که حالا در دومین فصل حضورشان در لیگ برتر، در کمال تعجب بدون اما و اگر عنوان پدیده لیگ بیست و یکم را یدک می کشند، تا پایان دهمین رده بندی در جمع مدعیان حضور داشته باشند. هفته گذشته کمیسیون انضباطی نتایج به نفع استقلال و سپاهان و اعلام نتیجه 3-0 در دیدار این دو تیم مقابل گل گهر منجر به سقوط اراکیس به رده سوم شد.

در جام حذفی اما آلومینیوم سازان فصل گذشته هم خوش درخشیدند و نتایج خوبی کسب کردند اما در نهایت مغلوب گل گهر شدند و از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند.

کسب سهمیه لیگ برتر و حضور مجدد تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رده اول فوتبال ایران در 7 سال گذشته اما کار بزرگی بود که این تیم ریشه دار فوتبال ایران توانست انجام دهد، شیرازی زیر نظر علی اصغر کلانتری روندی پر فراز و نشیب را طی کرد و اکنون با 10 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

به هر حال دیدار آلومینیوم و فجر حساسیت خود را خواهد داشت چرا که از یک سو شیرازی ها در صدد جبران شکست دو هفته پیش مقابل آلومینیوم هستند و از سوی دیگر حتیبی و شاگردانش در بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر حضور داشتند. لیگ یکی از مدعیان سرشناس فوتبال ایران باشد و تاکنون نه تنها ضرری نداشته باشد، بلکه آلومینیوم سازان تنها با دو گل یکی از دو خط دفاعی اول لیگ بیست و یکم را به ثبت رسانده و حالا قصد حضور در جام حذفی را دارند. آنها با حفظ این شکست ناپذیری به غافلگیری ادامه خواهند داد و ممکن است این جاده را میانبر برای رسیدن به سهمیه آسیایی بدانند.

علاوه بر نتیجه یک بر صفر دیدار دو تیم در هفته نهم لیگ برتر که به سود اراکیس بود، تیم های آلومینیوم و فجر نیز در لیگ دسته اول فوتبال 9 بار مقابل هم قرار گرفتند. بخش، با 3 برد برای هر تیم و 3 تساوی. این نیز نتیجه این دیدارها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید