نبرد امروز نبرد رسانه ای است


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891623

دوستی سلاح دشمن را القای ناامیدی و ناامیدی دانست و گفت: رسانه های دشمن تمام تلاش خود را برای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته اند، بنابراین رسانه ها برخلاف دشمن باید امید را در جامعه ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران به همت اداره کل فرهنگ اسلامی هرمزگان عصر شنبه در شهر بندرعباس برگزار شد.


نبرد امروز نبرد رسانه ای است

مهدی دوستی در مراسم گرامیداشت هفته خبرنگار که در تالار شرکت گاز بندرعباس برگزار شد، حساسیت جنگ رسانه ای را برجسته کرد و گفت: باید دید کدام جبهه می تواند روایت خود از دنیای امروز را بهتر از بقیه کند.

وی سلاح دشمن را القای یأس و ناامیدی می داند و تصریح می کند: رسانه های دشمن تمام تلاش خود را برای ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته اند، بنابراین رسانه ها برخلاف دشمن باید امید را در جامعه ایجاد کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه رسانه ها با نقد منصفانه می توانند به پیشبرد امور کمک کنند، گفت: بستر نقد توسط دولت ایجاد شد و خبرنگاران نیز از این بستر استفاده می کنند.

او صمیمیت، صنعت و خوش‌رویی مدیران را نتیجه دقیق‌بینی می‌داند و می‌گوید: من هیچ اصالتی را تصویری خلاف واقعیت نمی‌دانم.

وی با اشاره به اینکه موظفم با اعداد و ارقام و با شاخص های نسبی اقدامات خود را بیان کنم، خاطرنشان کرد: تمرکز ما روی پروژه های نیمه تمام بوده و تا 2 ماه آینده شاهد تملک نزدیک به 20 میلیارد دلار پروژه در هرمزگان.

استاندار هرمزگان گفت: امروز بیش از 1200 میلیارد تومان اعتبار به استان هرمزگان ابلاغ و بین نهادهای مختلف توزیع شد که می تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.


26479f07 1692 4990 8082 44550845a994 خبر خاکستری




2 میلیارد و 600 میلیون تومان یارانه نقدی به رسانه های هرمزگان پرداخت شد

اسماعیل جهانگیری در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در تالار شرکت گاز برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم از بدو ورود مبنای تعامل با رسانه ها بوده و به همین دلیل تمام شکایات دولت پس گرفته شد.

وی کار رسانه ها را بسیار حساس و سخت عنوان کرد و تصریح کرد: خبرنگاران درآمد چندانی از فعالیت خود ندارند و همه فعالیت ها بر اساس عشق است.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی هرمزگان با اشاره به حمایت دولت از اصحاب رسانه گفت: 2 میلیارد و 600 میلیون تومان یارانه به تمامی رسانه های استان هرمزگان پرداخت شده است که در سایت جامع رسانه های کشور قابل مشاهده است. .

جهانگیری تصریح کرد: معیارهای وزارتخانه برای پرداخت یارانه ها ضریب کیفی رسانه و ضریب توزیع است. ضریب کیفیت نیز بر اساس نظر کمیته مستقر در دفتر مطبوعاتی وزارت ارشاد تعیین می شود.

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان از خبرنگاران مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان گواهی و هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید