نیاز به تجهیز و سازماندهی برای رویارویی با نبرد ترکیبی دشمن/استکبار در جنگ رسانه ای ارزش ها و وجود ما را رقم زد.


ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809281

یک کارشناس سیاسی و عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همانطور که در جنگ اقتصادی باید نقشه راه داشته باشیم و بر اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم، در جنگ رسانه ای نیز باید با تقویت و تجهیز نیروها با دشمن مبارزه کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار ما سبلان اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب تهاجم و جنگ ترکیبی رسانه ای و اقتصادی علیه انقلاب را مطرح می کند که عملاً توسط جبهه غرب گشوده شد و این نبرد ترکیبی مستلزم مقاومت و ایستادگی است. حفاظت ترکیبی

وی با بیان اینکه بعد اقتصادی تحریم‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد تا اقتصاد ایران پویا نباشد، افزود: امروز دشمن نمی‌خواهد و نمی‌گذارد نفت، گاز و فرآورده‌های ما می‌خواهد با اعمال روحی و روانی در همه ابعاد به کشور ما ضربه بزند. فشار و تقویت گروه ها و سازمان های فروخته شده خود در دست رژیم صهیونیستی و آمریکا.

یک کارشناس سیاسی و عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی دیگر از موارد جنگ تلفیقی، تهاجم رسانه ای است که ارزش ها و هستی ما را در ابعاد مختلف مورد تهاجم قرار می دهد، موسیقی شایعه پراکنی و تهمت زدن افراد مشهور و تولید هزاران محتوا. و کانال ها.”

وی افزود: همانطور که در جنگ اقتصادی باید نقشه راه داشته باشیم و بر اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم، در جنگ رسانه ای نیز باید با تقویت و تجهیز نیروها در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید