فجر سپاسی/ اراکیس مصمم به رهبری است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; رقابت های هفته نهم جام خلیج فارس با 8 دیدار پنجشنبه و جمعه در شهرهای مختلف پیگیری می شود که شهید سپاسی میزبان شیراز است.

آلومینیوم سازانی که فصل دوم حضورشان در لیگ برتر را تا به اینجای کار با شگفتی پشت سر گذاشتند و بی شک عنوان پدیده را در لیگ بیست و یکم یدک می کشند و هفته هشتم را با برتری ارزشمند دو بر صفر مقابل تراکتورسازی به پایان رساندند. آنها با این برد موفق شدند با امتیازی مشابه تیم های گل گهر و سپاهان در جمع صدرنشینان قرار بگیرند و به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

آلومینیوم، گل گهر و سپاهان در حال حاضر سه تیم 16 امتیازی در صدر جدول هستند و شاگردان خطیبی در صورت کسب حداکثر امتیاز از بازی خانگی مقابل شانس مجدد برای صدرنشینی خواهند داشت. فجر

نگاهی به نتایج دو تیم در مسابقات آلومینیوم این فصل نشان می دهد که اراکی 4 برد و 4 تساوی بدون شکست را در کارنامه خود دارد و البته در این بین به جز دیدار هفته هفتم که با تساوی به پایان رسید. در مقابل نقطه ذوب، آنها برای هیچ تیمی در ورزشگاه خانگی خود امتیاز کسب نکرده اند.

2b9a82b0 d894 465f 9e61 6bc27f35b8fb خبر خاکستری

کسب سهمیه لیگ برتر و حضور مجدد تیم قدیمی و ریشه دار فجر شهید سپاسی شیراز در دسته اول فوتبال ایران پس از سال ها اما کار بزرگی بود که این تیم توانست انجام دهد، علی عسگر کلانتری آنها روندی را طی کردند. فراز و نشیب و دو برد، سه تساوی و سه باخت حاصل کار آنها تا پایان هفته هشتم است و این تیم هم اکنون با 9 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

بررسی نتایج هفته های اخیر تیم فجر نشان می دهد که دانش آموزان نیروی انتظامی عملکرد بسیار بهتری را در جاده ها به ثبت رساندند و 7 امتیاز از مجموع 9 امتیاز این تیم در جاده کسب شد.

حتیبی و شاگردانش در هفته های اخیر نشان داده اند که مصمم هستند روند رو به رشد خود را حفظ کنند و نه تنها تاکنون ضرری نداشته اند، بلکه تولیدکنندگان آلومینیوم تنها با یک گل بهترین خط دفاعی لیگ بیست و یکم را به ثبت رسانده اند و حالا هواداران این تیم امیدوار است با برتری فجرسپاسی دوباره صدر جدول را سبز ببیند.

بازی روز جمعه آلومینیوم و فجر اولین بازی دو تیم در لیگ برتر است اما دو تیم در لیگ دسته اول فوتبال 9 بار مقابل هم قرار گرفته اند که هر تیم 3 برد و 3 تساوی داشته است.

احمد محمدی با دو دستیار خود علی میرزابیگی و علیرضا طاهرهانی در این دیدار به میدان می رود. همچنین «فرزاد منصوری» داور چهارم و «نادر جعفری» قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید