تکمیل سالن ورزشی خزاق ویژه بانوان در کاشان

مدیر مناطق پنج گانه شهرداری کاشان خبر داد:

ناظر منطقه پنج شهرداری کاشان گفت: سالن ورزشی خزاق ویژه بانوان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


محسن حیدری با اشاره به آغاز عملیات تکمیل سالن ورزشی در منطقه خزاق گفت: این عملیات پس از دیدار شهردار کاشان با مردم این منطقه از ابتدای ماه جاری آغاز شد.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی خزک در دوره فعلی مدیریت شهری گفت: اولین سالن ورزشی بانوان این منطقه به مساحت 762 متر مربع تا پایان بهمن ماه در خزک به بهره برداری می رسد. .

این مسئول در خصوص لزوم توجه ویژه به سلامت و تندرستی بانوان گفت: مدیریت شهری برای داشتن جامعه ای سالم و با نشاط تلاش می کند که با حضور مادران و بانوان سالم و بانشاط میسر می شود.

رئیس منطقه پنجم شهرداری کاشان وی ادامه داد: یکی از محورهای سیاسی شهرداری، توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای دختران و بانوان در منطقه بزرگ فرهنگی کاشان به منظور بهبود سکونت‌پذیری و افزایش نشاط اجتماعی برای این قشر از جامعه به‌ویژه ساکنان حاشیه شهر و احداث مراکز ورزشی برای بانوان و بهینه سازی آن ضروری است

حیدری افزود: از مجموع 762 متر مربع مساحت این سالن، حدود 640 متر مربع آن را مسقف و دارای امکانات ورزشی از قبیل پیلاتس، زمین والیبال و … می باشد که با اعتباری بالغ بر 91 میلیارد قابل بهره برداری است. ریال .

وی از فعالیت این مجموعه ورزشی در ایام دهه فجر امسال خبر داد و گفت: منطقه پنج دارای 4000 مترمربع فضای سرپوشیده و حدود 7000 مترمربع فضای ورزشی در فضای باز است که با اضافه شدن 762 مترمربع، فضای بازی خواهد شد. نقش موثری در این پروژه برای بهبود سرانه های ورزشی به ویژه مردم عزیز ولسوالی خزاق دارد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها