تیم ملی کاراته با قدرت کامل در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت می کند.مسابقات انتخابی تیم های ملی مطلوب بود

زمان: 11:30
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775764

نایب رئیس آشوری فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه سطح انتخابی تیم ملی مطلوب است ، گفت: تیم ملی کاراته با تمام توان در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن عاشوری در مصاحبه با خبرنگار موج رسا؛ وی با اشاره به برنامه های آتی فدراسیون کاراته برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی گفت: ما ورزشکاران کشورمان را برای شرکت در مسابقات کاراته قهرمانی جهان که در بهمن امسال در امارات برگزار می شود برنامه ریزی کرده ایم و قطعاً کاراته با تمام قوا در این مسابقات شرکت خواهد کرد. “

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله پس از پایان مسابقات ، مسابقات قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در بخش مردان و زنان برگزار می شود ، گفت: در حال حاضر مسابقات انتخابی تیم های ملی برای برترین ورزشکاران برگزار می شود. در کشور ما قهرمانی جهان و آسیا “.

نایب رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به سطح مسابقات کاراته که در استان زنجان برگزار شد ، گفت: دیروز مسابقات انتخابی مردان به پایان رسید و از امروز مسابقات بانوان به مدت 3 روز برگزار می شود.

وی همچنین به پهن شدن تاج و تاثیر آن بر فعالیت ورزشکاران اشاره کرد و افزود: شرایط تاج و تعطیلی باشگاه ها بر فعالیت ورزشکاران تأثیر گذاشته است اما مسابقات انتخابی تیم ملی همچنان بالاست.

آشوری با اشاره به اینکه امید است بتوانیم در رده های مختلف به ویژه جوانان در مسابقات جهانی موقعیت خوبی داشته باشیم ، گفت: کاراته ایران یکی از اولین نیروهای جامعه ورزش است و امیدواریم در این دوره از جهان آنها با مسابقاتی روبرو می شوند تا بار دیگر شاهد افتخار ورزشکاران کشورمان باشند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته در گذشته در مسابقات جهانی و آسیایی عملکرد قوی داشته است و قول می دهم ورزشکاران کشورمان در مسابقات آینده جهانی و آسیایی قوی ظاهر شوند.

نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: با توجه به سطح مسابقات انتخابی تیم های ملی ، ورزشکاران ما قطعاً با مدالهای رنگارنگ تری در مسابقات جهانی به کشور باز می گردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید