معافیت افراد از مسابقات جهانی و آسیایی از شرکت در مسابقات قهرمانی کاراته کشور

ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804571

اعضای تیم ملی کاراته در بخش انفرادی که به مسابقات جهانی و آسیایی 2021 راه یافته بودند از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته ، مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی کاراته) در رده بزرگسالان، جام یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در بخش 12 بانوان و 13 روز و در بخش آقایان در روزهای 16 و 16 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار می شود.

این مسابقات به منظور انتخاب ورزشکاران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، اسلامی و آسیایی هانگژو در سال 2022 برگزار می شود و با توجه به سازماندهی تیم های ملی تیم ملی کاراته انفرادی در بخش انفرادی منتخب مسابقات جهانی و آسیایی 2021 بودند. آنها آزاد شدند و افراد دیگری باید برای گرفتن پیراهن تیم ملی به تاتامی بروند.

در بخش کومیته آقایان 4 متسابق اول شامل قهرمان، نایب قهرمان و سوم مشترک به مرحله انتخابی بعدی دعوت می شوند تا اعضای هر وزن در مرحله دوم انتخابی 6 نفر باشند.

در بخش کومیته بانوان 5 ورزشکار اول شامل قهرمان، نایب قهرمان، سوم مشترک و یک رقیب در هر وزن برای انتخاب کادرفنی به اردو دعوت می شوند، بنابراین اعضای هر وزن در وزن دوم مرحله 6 شرکت کننده خواهد بود. .

در بخش کاتای آقایان و بانوان 4 متسابق اول شامل قهرمان، نایب قهرمان و سوم مشترک به مرحله بعدی انتخابی دعوت می شوند تا 6 متسابق در مرحله انتخابی دوم به رقابت بپردازند.

همچنین به گفته سید شهرام هروی و فرحناز ارباب، سرمربیان تیم های ملی بانوان و آقایان، با توجه به شرایط ویژه باچمن عسگری و حمیده عباسعلی، پس از لغو پنالتی ها و مصدومیت ها تصمیم گیری خواهد شد. نحوه حضور در انتخابی تیم ملی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید