حضور ایرانسل در دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

ایرانسل با شرکت در دومین نمایشگاه رسانه جامع صوتی و تصویری ایران (راستا)، پیشرفته ترین خدمات و محصولات مبتنی بر تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال را به بازدیدکنندگان ارائه می کند.



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ایرانسلاولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با ارائه خدمات و خدمات محتوایی مبتنی بر صدا و تصویر فراگیر در دومین نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری فراگیر ایران (راستا) که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوتی و تصویری فراگیر در فضای مجازی (ساترا) برگزار می شود. برگزار شد، شرکت کرد. این نمایشگاه از 19 تا 23 دی ماه 1402 در تالار اصلی مصلی امام خمینی (ره) تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران، با ارائه سرویس «تلوزیون اینترنتی لنز» به عنوان بستری برای پخش فیلم، سریال، رویدادهای زنده و شبکه های تلویزیونی و سرویس «راویتو» به عنوان بستر اشتراک ویدئو و پخش زنده با فرصت کسب درآمد، در این نمایشگاه حضور دارد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند به صورت رایگان دانلود کنند و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه 3 و…) پخش زنده هر گونه رویداد (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و… به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت پخش محتوا، می توانید از طریق تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون

سرویس راویتو به عنوان بستر اشتراک ویدیو و پخش زنده، با افزایش امکاناتی مانند تولید و اشتراک محتوای ویدیویی و پخش زنده، فضایی را برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کرده است تا ضمن ارائه تولیدات خود، کسب درآمد کنند.

نمایشگاه جامع رسانه های دیداری و شنیداری ایران با رویکرد حمایتی و به منظور نمایش ظرفیت ها و توانمندی های کلی رسانه های شنیداری و بصری کشور و به منظور به حداکثر رساندن هم افزایی سازمان صدا و سیما و رسانه فراگیر سمعی و بصری و سایر اجزای اکوسیستم برگزار شد. ، در دو بخش، خدمات و محتوا و اهدافی چون «اطلاع رسانی از آخرین تحولات حوزه رسانه و برقراری ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان»، «استریم سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق با اسلام». فرهنگ محلی و ملی»، «حمایت مادی و معنوی از رسانه های صوتی» و تصویری فراگیر، «ایجاد فضای رقابت رسانه ای بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان خدمات و محتواهای رسانه ای به منظور ارتقای کیفیت»، «ایجاد تعامل بین نخبگان دانشگاهی». سازمان صدا و سیما، سترا و رسانه ها» و…

در این نمایشگاه تلویزیون اینترنتی، طراحان پلتفرم، ارائه دهندگان خدمات رسانه های دیجیتال، توسعه دهندگان، استارت آپ ها، شتاب دهنده های صنایع خلاق، نهادهای عمومی، نرم افزارهای رسانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه، وب سایت ها و وبلاگ ها، مراکز تحقیقاتی، فناوری و نوآوری رسانه های دیجیتال، تولیدات دیجیتال مراکز فرهنگی، تولیدات رسانه های دیجیتال دانشجویی و غیره. پذیرش علاقه مندان



آیا این خبر مفید بود؟