راه اندازی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران / حضور رئیس مجلس در این نمایشگاه


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 91/02/23
کد خبر: 1838435

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی و صادرات جهانی» در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیش از 1200 شرکت در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت ایران حضور دارند که با اختصاص حدود 40 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برای مکان این شرکت ها از صبح امروز آغاز شده و تا 26 اردیبهشت ماه 1401 ادامه دارد.
نمایشگاه نفت امسال در راستای پیشگیری از بیماری عروق کرونر در اردیبهشت ماه با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.
با احیای صنعت نفت، 44 شرکت خارجی از 11 کشور در نمایشگاه امسال حضور دارند.

* حضور قالیباف در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
رئیس مجلس شورای اسلامی از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید کرد.
محمد باکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه 23 اردیبهشت) برای شرکت در مراسم افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی وارد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شد. وی پس از افتتاحیه از سالن های نمایشگاه بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردها، محصولات و پروژه های جاری شرکت های حاضر در نمایشگاه آشنا شد.
قالیباف با حضور در غرفه شرکت ملی نفت ایران در یک وبینار و برقراری ارتباط زنده با مسئولان و کارکنان این شرکت در نقاط مختلف کشور، پس از استماع دستاوردها و عملکرد شرکت های تابعه و دغدغه های مطرح شده، اقدامات آنها را ارزیابی کرد.
در این بازدید جواد اوجی وزیر نفت، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، علی عسگری مدیرعامل شرکت پتروشیمی خلیج فارس، محتبی توانگر عضو کمیسیون انرژی، محسن هژسته مهران رئیس شرکت ملی نفت ایران حضور داشتند. ، رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید