آیت الله رئیسی از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت بازدید کرد


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839241

رئیس جمهور از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تولید نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری صنعت نفت کشور بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید از غرفه تعدادی از شرکت های دانش بنیان فعال در صنایع نفت، گاز، پالایش نفت و پتروشیمی بازدید کرد و از سوی کارکنان این شرکت ها در جریان روند فعالیت و تولیدات آنها قرار گرفت.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، بزرگترین رویداد صنعتی و تجاری این حوزه است که هر ساله با حضور جمعی از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در این حوزه ها برگزار می شود، فرصت مغتنمی برای شرکت های فعال در این حوزه است. این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید متخصصان و متخصصان صنعت نفت قرار دهد.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت بیش از 860 شرکت در زمینی به مساحت حدود 40 هزار متر مربع حضور دارند.

نیاز صنعت نفت به سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه ها از یک سو و همچنین نیاز روزافزون به استفاده از توان شرکت های فنی و دانش بنیان برای افزایش مشکلات و افزایش بهره وری، موجب شد تا بیست و ششمین نمایشگاه، بیشترین جدید

توسعه و ارائه شرکت های توانمند بخش خصوصی برای کمک به صنعت نفت.

یکی از لحظات قابل توجه در این دوره از نمایشگاه، حضور پررنگ شرکت های دانش بنیان و فناور منحصرا در سالن های مختلف است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید