حضور مشاوران ارشد حوزه و دانشگاه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822651

معاون اداره مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از حضور مشاوران ارشد حوزه و دانشگاه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه سادات رازگی با اشاره به افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در روز شنبه 27 فروردین ماه در مصلی تهران، بر اهمیت ارائه مشاوره در این نمایشگاه تاکید کرد و گفت: فضای نمایشگاه تعاملی و خانوادگی و یک است. از فرصت های نمایشگاه حضور خانواده در این بستر است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که ما در مشاوره داریم عدم هماهنگی خانواده ها برای مراجعه به مشاور است که باعث می شود کمتر شاهد حضور جمعی خانواده ها در کلینیک های مشاوره باشیم اما در نمایشگاه این اتفاق می افتد.

رازگی افزود: در کشور ما فرهنگ مشاوره رواج پیدا نکرده است به طوری که برخی خانواده ها به دلایل مختلف از مراجعه به کلینیک ها خودداری می کنند اما این مانع در فضای نمایشگاه برطرف شده و خانواده ها از مشاوره بهره مند می شوند.

این استاد دانشگاه و روانشناس گفت: در واقع ارائه بستر خدمات مشاوره ای با حضور درمانگران متعهد برای خانواده ها یکی از اقدامات خوبی است که انجام شده است که قطعا با استقبال خانواده ها مواجه خواهد شد.

وی به نحوه ارائه خدمات مشاوره ای توجه و بیان کرد: این خدمات به صورت حضوری و رایگان ارائه می شود و مکان مناسبی را برای این مهم در نظر گرفته ایم.

معاون اداره مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تاکید کرد: امسال برخلاف دوره های قبلی که زیرمجموعه سایر بخش ها بود، برگزارکنندگان نمایشگاه در این دوره به بررسی بخش مشاوره در یک دوره آموزشی پرداختند. روشی خاص و تخصصی.»

وی گفت: مشاوران این دوره اساتید حوزه و دانشگاه هستند که با دقت انتخاب شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید