حضور با شکوه همکاران ذوب‌آهنی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در زرین شهر

مراسم گرامیداشت حماسه 18 دی روز بعثت و میثاق امت با ولایت روز شنبه 18 دی ماه همزمان با سراسر کشور در محل سالن اجتماعات شهدای طلایه گلزار برگزار شد. .



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهاندر این مراسم باشکوه که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنجان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین و نمایندگان ادارات و سازمان های مختلف، جمعی از مدیران، کارگران و بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان لنجان برگزار شد. شهید تندگویان ذوب آن اصفهان نیز حضور داشت.

سخنران این مراسم روح الله رفعتی پور معاون سیاسی صاحب الزمان (عج) اصفهان بود که در سخنانی به تحلیل اغتشاشات و اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حضور مردم شهرهای مختلف ایران در تجمعات اغتشاشات و اغتشاشات پرداخت. میثاق مجدد ملت حزب الله با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وی در ادامه برنامه ریزی ها و مشارکت گسترده مردم به ویژه نسل سوم انقلاب، پیوند صمیمانه امت با امام خمینی (ره) و رهبری و پیوند انقلاب اسلامی با عاشورای حسینی را از ویژگی های حماسه 9 دسامبر

رفعتی پور افزود: هدف اصلی معاندین در انتخابات 88 فراتر از نتایج انتخابات، بلکه تضعیف ولایت فقیه و اصل نظام بود.

معاون سیاسی صاحب الزمان(عج) با اشاره به اینکه در نبرد حق و باطل باید همواره جانب حق را گرفت، تصریح کرد: تاثیرگذارترین حماسه 18 آذر مدیریت رهبری و تسلیم شدن بود. ملت به استان که نقشه شورشیان و عریضه متخلفان را نقش بر آب کرد و این حماسه را فراموش نشدنی کرد.

وی در پایان از حاضران با حضور گسترده خواست تا انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری پر رونق و موثر باشد.

قرائت قطعنامه پایانی بزرگداشت حماسه نهمین روز بعثت و میثاق امت با ولایت حول محور حفظ این حماسه، دعوت مردم به شرکت در انتخابات آتی، حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اشغالگری است. رژیم قدس به خاطر شهادت سردار فقید سید رضی موسوی در سوریه و انتقامی ظالمانه از صهیونیست ها بود که با تایید مشت های گره کرده و شعارهای حاضران همراه بود.



آیا این خبر مفید بود؟