حضور گسترده در انتخابات مهم‌ترین وظیفه ملت در پایبندی به نظام

معاون فرماندار شهرستان تاکید کرد؛

سرپرست فرمانداری قائم شهر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مشارکت گسترده مردم و انتخاب درست را مهمترین وظیفه ملت برای پایبندی به نظام و شعارهای اصیل انقلاب می داند.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

جواد مولایی در مراسم گرامیداشت شهدای قیام پانزدهم خرداد و یادواره شهدای روستای اسکندرکلا این شهرستان پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد و استقرار نظام جمهوری اسلامی را تحقق آن دانست. به قولی الهی که به رهبری امام خمینی (ره) پس از 1400 سال حکومت اسلامی برقرار شد، اسلام در ایران پایه گذاری شد.

وی با اشاره به هجمه گسترده بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ های ترکیبی و شناختی علیه نظام جمهوری اسلامی، ادامه داد: هجوم و اوج هجمه بیگانگان به مرجعیت، نشان از نقش محوری و مهم رهبری در حفظ و حراست دارد. و در ادامه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل از حضرت آیت الله خامنه ای، ایران اسلامی امروز به قله های فتح و پیروزی نهایی نزدیک شده است.

فرماندار قیم شهر گفت: وی تفکر غرب ستیز و شرق ستیز و پیروزی امام راحل علیه لیبرالیسم و ​​کمونیسم را با ارائه رزمایش مقاومت دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی در دنیای مدرن می داند که امروز در حال انجام است. با اقتدار و قدرت در کشورهای منطقه به عنوان محور مقاومت شکل گرفت.

وی تصریح کرد: توسعه سیاسی جهان متاثر از موضوع انقلاب اسلامی است که دانشگاه های غربی در آمریکا و اروپا پس از دریافت پیام حقانیت جمهوری اسلامی از سوی مقام معظم رهبری در مقابل دولت های استکباری و رژیم های صهیونیستی ایستادگی کردند. و در دفاع از فلسطین و غزه مظلوم.

مولایی عنوان داشت: آیت الله رئیسی شهید رئیس جمهور انقلابی ترین مجری کشور بود که در جبهه خدمت و در خدمت مردم در لباس خدمت، خود و همرزمانش را فدای ملت کرد.

وی ولایت فقیه را خورشید غروب ناپذیر انقلاب اسلامی خواند که در سخت ترین شرایط و بحران ها کشتی انقلاب را در دریای طوفانی حوادث به ساحل آرام می رساند و ملت و مسئولان باید همیشه قدردان نعمت های ولایت فقیه باشید.

فرماندار قیم شهر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مشارکت گسترده مردم و برگزاری انتخابات عادلانه را مهمترین وظیفه ملت پایبندی به نظام و شعارهای اصیل انقلاب دانست و افزود: در این انتخابات باید به فردی رای دهید که ادامه دهنده راه حضرت آیت در تحقق شعارهای اصیل انقلاب باشد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها