حمایت بانک کارگران رفاه از کسب و کارهای دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این مرکز با همکاری مشترک بانک رفاه کارگران، دانشگاه صنعتی شریف و شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو با هدف حمایت از شکل‌گیری اکوسیستم‌های نوپا و کسب‌وکارهای مبتنی بر تاسیس شد. از نوآوری

بر اساس این گزارش، قرارداد راه اندازی این مرکز طی مراسمی در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی با حضور دکتر اسماعیل لالقانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، دکتر محمدجواد شهرابی منعقد شد. عامری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مهندس امیرهمان کریمی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو امضا کردند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم بر لزوم حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان تاکید کرد و گفت: آمادگی داریم در سال کنترل تورم و رشد تولید در حوزه مسئولیت های اجتماعی نقش موثری ایفا کنیم. “، ما آماده ایم تا در توسعه این مشاغل کمک کنیم

دکتر لالقانی با بیان اینکه در حال حاضر ارتباط مناسبی بین دانشگاه و صنعت وجود ندارد، گفت: راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری سروینو می تواند گام موثری برای ایجاد این ارتباط باشد و بانک رفاه از راه اندازی این مرکز برای ایجاد بستر توسعه حمایت می کند. . کسب و کارهای دانش بنیان اقدام خواهند کرد.

حمایت بانک کارگران رفاه از کسب و کارهای دانش بنیان

دکتر عامری معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز در این مراسم گفت: بانک رفاه کارگران در سال های اخیر حمایت موثری از بخش صنعت داشته است و با حمایت از راه اندازی مرکز سروینو، حمایت های موثری از بخش صنعت داشته ایم. شاهد گامی دیگر در تداوم حمایت های این بانک از این بخش بوده اند که حاصل آن حرکت به سوی شکل گیری اکوسیستم استارتاپی در کشور خواهد بود.

مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و گاز سرو نیز با قدردانی از حمایت بانک کارگران رفاه از راه اندازی مرکز سروینو گفت: این بانک مزین به نام کارگران است و افتخار می کنم. که من فرزند یک کارگر هستم.» بی شک ما حضور این بانک را در راه اندازی این مرکز به فال نیک می گیریم و امیدواریم در نهایت منشأ خیر و برکت برای مردم میهن اسلامی باشد. .

دیدگاهتان را بنویسید