حمله استقلال نکونام به رکورد ویژه پرسپولیس

حمله استقلال نکونام به رکورد ویژه پرسپولیس

قهرمانی خانگی استقلال در لیگ بیست و دوم

به گزارش فوتبال 360، جواد نکونام بازیکن استقلال در آستانه دیدار با گلگهر سیرجان، با توجه به فاصله هفت امتیازی با نزدیکترین تعقیب کننده اش پرسپولیس، امتیازات خود را به عدد 38 رساند تا صدرنشین این مسابقه باشد. استقلال در لیگ بیست و دوم 12 برد و تنها 2 تساوی کسب کرده است. پرسپولیس و مس رفسنجان تنها تیم هایی بودند که مقابل سین ​​پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی شکست نخوردند. همانطور که می دانید در دیدار پرسپولیس و استقلال هیچ برتری خانگی وجود ندارد و با آن تنها مس رفسنجان توانست استقلال را به عنوان تیم میزبان متوقف کند.

62 درصد برای استقلال میزبان؛ 38 درصد برای استقلال میهمان

جواد نکونام و شاگردانش 28 امتیاز از 42 امتیاز بازی های خانگی را از آن خود کردند و آمار شگفت انگیزی از خود به جای گذاشتند. یعنی 63 درصد از امتیازات استقلال در این فصل از بازی های خانگی به دست آمده است. گل گهر آخرین حریف پایتخت نشینان در ورزشگاه آزادی خواهد بود. پرسپولیس پس از استقلال از 13 بازی خانگی 31 امتیازی شد و تراکتور نیز از 14 بازی 27 امتیازی شد.

استقلال یک قدم برای تبدیل شدن به بهترین میزبان تاریخ لیگ برتر

عملکرد استقلالی ها در بازی های خانگی به قدری درخشان است که می توانند به بهترین تیم خانگی تاریخ لیگ برتر (در طول یک فصل) نیز تبدیل شوند. اگر بتوانند با فاصله 3 گل از سد گل گهر عبور کنند این عنوان را کسب خواهند کرد. رکورددار فعلی پرسپولیس لیگ بیستم است. تیم تحت هدایت یحیی گل محمدی با کسب 41 امتیاز از خانه، تفاضل گل +19 را از خود به جای گذاشت. استقلال در حال حاضر 38 امتیاز خانگی و تفاضل گل +16 دارد. تیم یحیی 25 گل و 6 بار و استقلال 24 بار برای میهمانان و 8 بار حریفان به این تیم گل زدند و در صورت ایجاد اختلاف 3 گل می تواند بیشترین گل را نسبت به حریف به ثمر برساند بهترین تیم تاریخ لیگ برتر میزبان خواهد بود.