استقلال سال گذشته یک رکورد و امسال رکورد جدیدی ثبت کرد

علی چینی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره شرایط بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت در انتهای جدول شرایطی برابر با استقلال در بالای جدول دارد. استقلال از اوج فاصله دارد و می‌خواهد قهرمان شود، صنعت نفت نزدیک به قعر است و از سقوط می‌ترسد. دو تیم در شرایط روانی یکسان به مصاف یکدیگر می روند.

وی افزود: بچه های استقلال باید در خط هافبک و دفاع خیلی باهوش باشند چون ممکن است ما را بگیرند. تیم آبادان به برزیل ایران معروف است. بازیکنانی با سرعت و دریبل هستند و می توانند در ضد حملات خطرناک ظاهر شوند. اگر دو تا از مدافعان استقلال جلو بروند، دو مدافع و یک هافبک باید عقب بمانند. زیرا آنها استاد ضد حملات هستند.

سرمربی سابق استقلال ادامه داد: نکته دیگر حفظ آرامش و دوری از هیجان است. علم روانشناسی ثابت کرده است که هیجان زیاد باعث استرس می شود. اتفاقی که در دو بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم افتاد باعث شد بچه ها تمرکزشان را از دست بدهند.

چنی خاطرنشان کرد: هر زمان که هیجان افزایش یابد، استرس افزایش یافته و تمرکز کاهش می یابد. بنابراین فکر می کردیم پرسپولیس را می بریم و چون در دربی با هیجان زیادی وارد زمین شدیم، ضعیف بودیم و ناهماهنگ و ناشیانه بازی کردیم. مقابل پارس جنوبی هیجان بیش از حد باعث شد محبی پنالتی خود را از دست بدهد و به وقت اضافه رفت. سه امتیاز در خانه را می توان با آرامش عمومی در این بازی گرفت.

پیشکسوت استقلال همچنین به تحولات اخیر در زمینه مدیریت و پرداخت بدهی ها اشاره کرد و گفت: در واقع همانطور که استقلال در سال گذشته به رکورد شکست ناپذیری و قهرمانی دست یافت، اکنون رکورد جدیدی ثبت شده و بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه تسویه شده است. فکر می کنم کاری که حجت کریمی انجام داد نشان از یک موضوع بسیار مهم داشت.

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: آنچه مدیران قبلی استقلال با پرداخت مبلغی در حدود صد هزار تومان می توانستند جمع آوری کنند اما به دلیل تنبلی به جایی رسید که باشگاه مجبور شد بیش از این مبلغ را بپردازد. یک میلیون و 600 هزار یورو به حساب مربی ای که پول استقلال را رها کرد تا پرداخت کند. با تمام کارهایی که انجام شد، خیلی دیر بود، اما از اتفاقات بدتر جلوگیری کرد.

چینی با اشاره به برنامه های وزارت ورزش برای جلسه بعدی باشگاه استقلال تصریح کرد: نمی توانم در سطح کلان باشگاه استقلال و جلسه دخالت کنم اما مطمئنم کار برای کسانی که در هیات مدیره بودند از سر گرفته می شود. دو سه سال گذشته برای آنها روشن است. سرپرست مدیرعاملی باشگاه تاکنون توانسته در مدت کوتاهی بدهی های بی سابقه باشگاه استقلال را تهاتر کند. اگر این مرد واقعاً توانایی اداره باشگاه را دارد، چرا دوباره سعی و خطا می کند؟

وی در پایان گفت: وزارت ورزش می تواند با حجت کریمی که در دو سال گذشته در هیئت مدیره استقلال حضور داشته و تجربه کافی کسب کرده است ادامه دهد و از طرفی به خوبی با ساپینتو و این تیم آشناست. فرزندان.

دیدگاهتان را بنویسید