برای 9 ماه از سال جاری، رکورد تولید سال گذشته بهبود یافت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایپا نیوز ، امیرز نهایی مدیرعامل سایپاشیشه با اعلام این خبر گفت: شرکت شیشه سایپا به عنوان یکی از برندهای معتبر تولیدکنندگان شیشه ایمنی خودرو با شعار سال «تولید» ، دانش پایه، “ایجاد کار” و دستورات ابلاغی مدیریت عالی گروه خودروسازی سایپا در خصوص توسعه حداکثری بهره وری از منابع و امکانات و با تلاش و همدلی تمامی کارکنان این شرکت و اجرای دقیق در برنامه های راهبردی این سازمان در آذرماه سال جاری موفق به تولید 30595 دستگاه همگن شد تا به بالاترین میزان تولید ماهانه در 7 سال گذشته دست یابد.

وی افزود: این شرکت در ادامه روند صعودی تولید توانست با تیراژ 239 هزار و 779 دستگاه همگن در دوم آذرماه امسال رکورد تولید را ثبت کند و رکورد تولید کل سال 1400 را بشکند.

نهای تاکید کرد: این آمار تولید نشان دهنده رشد 24 درصدی در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بالاترین میزان تولید از سال 1396 است. در 5 سال گذشته

وی اصلاح و بهبود فرآیندهای داخلی سازمانی و حمایت مدیریت اجرایی گروه را از مهمترین عوامل ثبت این رکورد خواند و گفت: رفع موانع تولید، بازنگری و ارتقای راه PM دستگاه ها و تجهیزات از دیگر عوامل دستیابی به این موفقیت هستند.

مدیرعامل سایپاشیشه ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه ها و پروژه های استراتژیک تعریف شده، به زودی شاهد افزایش تیراژ تولید و توسعه سبد محصولات جدید در راستای تحقق برنامه های توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید