با گسترش Omicron در لندن، کرونا رکورد جدیدی را در بریتانیا ثبت کرد

در سه روز گذشته، بریتانیا روزانه بیش از 100000 مورد جدید بیماری عروق کرونر قلب را ثبت کرده است.

روز جمعه، دفتر آمار ملی تخمین زد که از هر 10 نفری که در لندن زندگی می کنند، یک نفر به ویروس کرون مبتلا شده است.

بسیاری از صنایع و شبکه های حمل و نقل بریتانیا کم کار هستند زیرا کارگران عروق کرونر باید قرنطینه شوند و شغل خود را ترک کنند.

با این حال، بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، که گفت کریسمس 2021 «به طور قابل توجهی» بهتر از سال قبل بود، محدودیت های جدیدی را در روز سه شنبه، درست قبل از کریسمس اعمال کرد.

او گفت هیچ قطعیتی در مورد شدت سویه omcron و میزان بستری شدن در بیمارستان های بریتانیا وجود ندارد.

اگرچه تحقیقات جدید نشان می دهد که سویه omicron میزان مصرف کمتری نسبت به سویه های قبلی کروناویروس دارد، متخصصان مراقبت های بهداشتی محتاط هستند.

جنی هریس، رئیس آژانس بیمه سلامت بریتانیا می گوید: «نور امیدی برای کریسمس وجود دارد. اما این امید آنقدر بزرگ نیست که تهدید جدی (omicron) را نادیده بگیرد. آنچه ما با آن روبرو هستیم تعادل بسیار بالایی بین خطر بستری شدن در بیمارستان و بسیار مسری بودن است و می دانیم که omicron ها بخشی از سیستم دفاعی ما را دور می زنند.

بریتانیا همچنین در روز جمعه ۱۳۷ مورد فوتی جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا ثبت کرد که تعداد کل قربانیان کرونا در این کشور به ۱۴۷۸۵۷ نفر رسید.

این کشور در حال حاضر بیشترین تعداد قربانیان تاج را در اروپا دارد.

به گفته مقامات انگلیسی، تاکنون 132 نفر مبتلا به سویه Omicron در بیمارستان بستری شده اند که 14 نفر از آنها بین 52 تا 96 سال جان خود را از دست داده اند.

آژانس بهداشت عمومی بریتانیا همچنین در مورد عود Omicron هشدار داد و گفت که می تواند در برابر آنتی بادی های ساخته شده از طریق واکسیناسیون یا در بین افرادی که قبلاً کووید 19 داشته اند مقاومت کند. طبق داده های اولیه 9. حدود 5٪ از افراد مبتلا به Omicron سابقه ابتلا به عروق کرونر قلب دارند. مرض.

سویه omicron اولین بار در آفریقای جنوبی شناسایی شد و دانشمندان می گویند بسیار مسری تر از سویه دلتا است.

دیدگاهتان را بنویسید